Fakeadvertenties

dillie

Snuffelaar
15 aug 2022
22
7
Regelmatig word er door Redlights geregeld fakeadvertenties geplaatst met nederlandse telefoonnummers, bijna dagelijks.
Waarvan gegevens totaal niet kloppen of foto's van andere website gehaald.
Als je hier melding van maakt aan Redlights worden ze niet verwijderd en maastal gaat het om dames die zogezegd op verschillende plaatsen ontvangt.

1769337215236.png

dillie

Snuffelaar
15 aug 2022
22
7
volgende fakeadvertentie, vermits ze geplaatst worden door Redlights

1769337741256.png

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Redlights is paar maanden terug overgenomen door de eigenaar achter midholds kinky.nl en tease media Sexjobs.nl.. De schoorsteen moet roken. zolang er betaald wordt laat men alles blijkbaar toe.

Mark Emmen

Toogplakker
21 sep 2017
142
79
Hoe is jullie ervaring met chatgirl momenteel?
Fakers hebben een nieuwe tactiek lijkt het.
In de chat zonder profiel lijken het dames te zijn die alles doen voor wènag.
Chatten met haar, voorstellen doen, plek en datum afspreken..
Zoals altijd kan alles en mag je aanbellen. Maar wanneer nummer krijg je pas ter plekke.
Aangekomen staat een gast je op te wachten die beweert dat na zoveel gezeik van anderen je bij hem moet betalen. Zij wacht dan op je verderop/ in huis/in auto.
Je raad het al, fake de meid is er niet en ik denk zelfs dat ik met die gast zat te appen.
Ik trap er niet in maar wees gewaarschuwd.

Rene-B

Snuffelaar
9 aug 2022
18
13
Zitten ook op chatgirl en door de regel gaan wij niet in 'gesprek'met chatters zonder profiel.

Ook op kinky stikt het van de fakers : veel 'dames' die er op zitten hebben er een verhaaltje bij staan in het Nederlands , maar als je dan kijkt naar de talen die ze spreken blijkt dat ze onze taal niet beheersen..
Als voorbeeld -> https://www.kinky.nl/advertenties/5896373-monica

Terug
Naar boven