Faith, Emmen

Mark Emmen

Toogplakker
21 sep 2017
142
79
Ze staat op chatgirl.
https://profielen.chatgirl.nl/to/hotnight
1e keer opgelicht voor 50 euro. afspraak gemaakt voor bij haar thuis. ze pikte me op bij parkeerplaats "zodat buren het niet zien".
bij schuttingdeur achter huis zegt ze shit "sleutel vergeten". ze ging via voorkant opendoen. maar of ik alvast kon betalen. omdat ik anders binnen zou staan. stomme sukkel dat ik ben betaal ik en vogel gevlogen. nummer geblokkeerd. huis niet eens haar huis.

via een medewandelaar achter nieuwe nummer gekomen.
dit keer weer proberen een date maar dan 50 terugeisen of schuld inlossen.
kon gewoon appen ze had niets door. foto sturen had niets door wie ik was. belde me 2 keer op heel vrolijk ondeugend beetje zielig doen en geil. maar had niks door.
weer daten op de zelfde plek, maar nu had ze over geld tekort en of ik een tikkie kon betalen. gezegd zit in auto dus kan niet, wat ook zo was, en heb cash bij me. vervolgens moest ze sigaretten halen bij Coop maar stuurde wel een forto van haar lange benen (lokkertje)
vervolgens heb je al betaald? want ik sta nu bij kruidvat kassa ik kom zo maken we een geil uurtje ervan ipv half uur.
daarna stilte en bij de kruidvat natuurlijk niemand...
shit ik had haar bijna te pakken haha.

wees gewaarschuwd

Mark Emmen

Toogplakker
21 sep 2017
142
79
Dat je überhaupt weer Kontakt zoekt .... Ik had bij 1e bezoek in deze situatie ranen ingegooid denk ik
Wraak nemen?

Ja als ze daar had gewoond..
Volgens google is dat adres een (a) sociale huurwoning, dus probleem gevallen zitten daar.
Ik denk dat ze eerste keer een lukrake schuttingdeur pakte die dicht was.
Echt gehaaide tante.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Er zijn vast meer in haar valkuil getrapt. Ze moet ergens in de buurt wonen dat kan niet anders. Jammer dat je haar niet kon confronteren.. maar mss ook beter zo.. weet jij hoe geflipt ze mss is?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Tja dat zij niet spoort is wel duidelijk maar dat je er ook nog intrapt door eerste te betalen dan heb je ook een steek los zitten.

Urbexpeditie

Snuffelaar
27 sep 2024
17
19
Tja dat zij niet spoort is wel duidelijk maar dat je er ook nog intrapt door eerste te betalen dan heb je ook een steek los zitten.
Dat zij niet spoort zou ik niet zeggen.
Best wel een slimme meid eigenlijk die op een wel heel gemakkelijke en uitgekookte manier aan haar geld komt. Hier is echt wel over nagedacht.
Zijn de flappen overhandigd, dan is het meisje gevlogen. En, niemand die haar ooit wat kan maken. Want maak je er werk van bij de politie, grote kans dat jij dan de gebeten hond bent in het huidige woke/#Metoo Nederland.:D

Mark Emmen

Toogplakker
21 sep 2017
142
79
Kutopmerking
zelf zeker nooit te goeder trouw en nog een beetje vertrouwen in de mensen. Door gasten als jij gaan dames zo doen.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Kutopmerking
zelf zeker nooit te goeder trouw en nog een beetje vertrouwen in de mensen. Door gasten als jij gaan dames zo doen.
Vreemd jij betaald haar eerst en laat je mooi voor lul staan en nu is het o.a mijn fout dat vrouwen zo doen.
Kijk nu eens in de spiegel. Wie is er nu zo dom om hier in te trappen en wat kunnen mensen als hier aan doen?

Het enigste dat ik doe is lachen dat er mensen zo dom zijn hier in te trappen

Terug
Naar boven