Extra check bij recensies

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Een verzoek? Zo komt het op mij niet over. Goed communiceren is ook een vak. Het komt op mij irriterend over. Nu begin je over ene Nicol die 350 per uur vraagt wat niemand betaald. Hoe kom je daarbij? Er zijn erbij die dat wel betalen. Lees maar op bv girlsreview. Je roept maar wat.
Ik heb je nou een paar keer uitgelegd waarom ik geen prijzen ga noemen en daar zal je het mee moeten doen. Vragen omdat alsnog te doen is zinloos. Ik ga er niet eens op in. Als je je niet kan verplaatsen in een dame die dat niet wil komt dat op mij over als arrogantie en of autisme.
Wil je het niet begrijpen of dringt het echt niet door?
Welke aanname heb je weerlegd? Dat dames dat niet willen? Zal ik je wat namen geven van dames dat niet willen? Mag je erheen gaan en vragen waarom niet.
Info delen? In de advertentie staat alle info die je wil weten. Als ik bij een dame die op kinky adverteerd een uur binnen ben en daar een recensie over schrijf klik op de link en je weet de prijs. Roepen dat voor een dame die 350 euro vraagt dat geen hond dat betaald is vrij arrogant. Dat weet je niet. Je was er niet bij.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat dit de nzc afdeling van girlsreview is. Als je daar het recensieformulier niet invult krijg je die irritante Paulus2 op je dak met de vraag of je dat wil doen.
Je zei me zelfs ooit dat je geen zin en tijd had om naar foto's van dames te kijken in de topics die in overtredeing met de AVG zijn maar nu blijkbaar wel tijd om mensen aan te spreken dat ze de prijzen erbij moeten zetten?? Haal zelf even goed diep adem en lees dan nog eens wat je wil mbt die prijzen in recensies.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Over het algemeen spreken de prijzen op kinky niet altijd de waarheid. Denk aan toeslagaffaires, onderhandelbaarheid en in hoeverre de sekswerker aan nzc doet. Of anders gezegd de volspuitgarantie.

Het blijft een goed punt van de moderator. En dit voorkomt irritaties. Informeer hier je gewoon collega wandelbroeders wat je voor de sekswerker betaald heb. Kleine moeite om je bijdrage compleet te maken. Daar hebben we allemaal wat aan.

En zijn al die voorgaande discussie nou nodig. Kansloos en doodzonde.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Als jij me leest dan weet je dat er dames zijn die dat niet willen. Pertinent niet, er is geen discussie over mogelijk. Respecteer ik. En ik ga niet liegen tegen de dame en mijn "relatie" met haar op het spel zetten voor een forum.
Bij mij erom vragen is kansloos. Ze willen het niet.

Wat de moderatie er niet bij zegt zijn de consequenties als je dat niet doet. En natuurlijk zijn die er. Ik zet geen prijs bij mijn recensie, hij gaat erom vragen en ik reageer niet. Wat dan? Weekje vakantie? Twee? Voor altijd? Waarschuwing? Even goed lezen hier. Ik zet het er niet bij ( kan niet eens) NA de vraag.
Die discussie zouden niet nodig hoeven zijn als er normaal een voorstel wordt gedaan. Maar nee het is weer de girlsreview methode van opleggen en vooral geen tegenspraak en zeker niet naar de argumenten luisteren die worden aangedragen omdat niet te doen. Het moet en zal gebeuren. Mag hopen dat je zelf wel weet wat er gebeurd als je met zoiets komt. Of er komen minder recensies of er worden prijzen verzonnen. Jongens ik heb 300 euro voor een uur betaald. Praat je over de onzinnige discussies die daarna komen.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Misschien moet je je problemen met GR maar op GR uitvechten. Want hier staat nergens dat er consequenties zijn. Die verzin jij gewoon. Het wordt door de moderators zelfs expliciet ontkent. En wat je argumentum ad hominem betreft: daar kan ik makkelijk overheen, maar dat zal ik niet doen. En je doet je voor als een AVG jurist, maar heb je uberhaupt wel rechten gestudeerd? Want zo simpel als jij het voorstelt is het helemaal niet

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ok dus ik zet geen prijs bij mijn recensie. Ik krijg een vraag of ik dat wil doen maar daar reageer ik niet eens op. Het is of ik een dikke middelvinger naar die mod ( aan jou dus) opsteek. En dat heeft geen consequenties? Dat je mij en iedereen hier voor de gek houdt is erg genoeg maar dat je je zelf voor de gek houdt is erger. O je kan makkelijk over mijn argumenten heen? O je doet het niet. Man man wat zielig. Ik doe me voor als AVG jurist? Waar baseer je dat op? Doe normaal man. En lees even de boel hier door en vooral je eigen regels in dat fototopic waarin je stelt dat foto's van sexwerkers in de privesfeer niet m
eer mogen omdat je dan last met de AVG krijgt. Jouw woorden ik herhaal ze alleen maar. En voor wie het niet begrijpt: de dames gaan naar het PIC en die regelen de rest. Bellen de Telegraaf en klaar ben je. Dit forum wordt door de rest van Nederland als heel zielig gezien. Een stelletje sneue hoerenlopers, zo wordt je beschreven. Hou toch op man. Zo ging het met hookers ook. Met je nieuwe regeltjes die totaal niet gaan werken.
Wat een belachelijke onzin. Zorg eerst maar eens dat je de boel op orde hebt met je foto's
Voordat je met nieuwe regels komt. Waar ik dus niet aan meedoe. En dan zouden er geen consequenties voor mij zijn of voor een ander die dat ook niet wil? Ik zie de ban nu al aankomen.
En ik heb geen problemen op GR . Ik zeg alleen maar dat dit forum overduidelijk van GR is. Zelfde opbouw en zelfde werking alleen is hier geen recensie formulier. Maar je moet wel de recensie schrijven zoals jullie dat willen.
Ga eens naar een paar dames en vragen wat ze ervan vinden. Dan doe ik dat ook. Zal ik ze vragen of ik die gesprekken mag opnemen? Dan hoor je wel hoe ze over dit forum denken.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik zou het maar meer dan normaal vinden dat,als je een recensie plaatst,je er ook de prijzen bij aangeeft.
Dan kunnen de leden hier,zelf beslissen of ze al dan niet bij de beoordeelde dame langsgaan.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Prijzen staan in de advertenties. Hoe moeilijk is het? We worden het toch niet eens. Voor mij hoeft het ook niet. Regel dat zelf met de dame.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Als jij me leest dan weet je dat er dames zijn die dat niet willen. Pertinent niet, er is geen discussie over mogelijk. Respecteer ik. En ik ga niet liegen tegen de dame en mijn "relatie" met haar op het spel zetten voor een forum.
Bij mij erom vragen is kansloos. Ze willen het niet.

Wat de moderatie er niet bij zegt zijn de consequenties als je dat niet doet. En natuurlijk zijn die er. Ik zet geen prijs bij mijn recensie, hij gaat erom vragen en ik reageer niet. Wat dan? Weekje vakantie? Twee? Voor altijd? Waarschuwing? Even goed lezen hier. Ik zet het er niet bij ( kan niet eens) NA de vraag.
Die discussie zouden niet nodig hoeven zijn als er normaal een voorstel wordt gedaan. Maar nee het is weer de girlsreview methode van opleggen en vooral geen tegenspraak en zeker niet naar de argumenten luisteren die worden aangedragen omdat niet te doen. Het moet en zal gebeuren. Mag hopen dat je zelf wel weet wat er gebeurd als je met zoiets komt. Of er komen minder recensies of er worden prijzen verzonnen. Jongens ik heb 300 euro voor een uur betaald. Praat je over de onzinnige discussies die daarna komen.

Ik snap de redenering van de moderator heel goed. Hoe vaak kom je dames tegen waar de prijzen onduidelijk zijn? Hoeveel privehuizen hanteren een standaardprijs en voor extra diensten kan je het aan de dame vragen. Totaal niet transparant en heel erg onhandig. Het gros van de dames wil cash geld ontvangen, maar als het van tevoren al onduidelijk is hoeveel je moet betalen, hoeveel moet je dan van tevoren pinnen? 150 euro voor een uurtje met een uitloop naar 350 euro? Om die reden ga ik niet naar dvp´s toe waar geen all-in prijs wordt gehanteerd.

Dus prima dat er nu duidelijkheid wordt gegeven door het beheer, maar beter nog zouden dvp´s en privehuizen veel duidelijker kunnen zijn over prijzen. Ik haak bij voorbaat al af bij dergelijke dvp aktiviteiten en zo zullen er meer zijn die zo redeneren.

mitchelvd1990

Toogplakker
14 jan 2017
83
23
Als ik geen bedrag, tijdsduur en/of exacte dag noem in een recensie dan ik dat omdat ik niet wil dat de dame kan herleiden dat ik het ben.

Ik vind het ook tijdverspilling voor de mod om hier op te letten, maar dat moet hij natuurlijk zelf weten. Als iemand iets wel of niet noemt dan zal diegene wel zijn redenen voor hebben. Ik waardeer in ieder geval de informatie die wel wordt gedeeld in recensies.

De prijzen wat anderen betaald hebben vind ik niet zo relevant. Veel interessanter vind ik wat ik moet betalen van de dame en of ik daar comfortabel bij voel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven