Extra check bij recensies

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
LS,

Graag bij het schrijven van een recensie opletten dat je tenminste 2 dingen vermeld
  • De prijs die je hebt betaald
  • De duur van de date

Behoorlijk vaak ontbreken deze gegevens. Hier gaan we iets beter op letten. En, nee je krijgt geen waarschuwing (voor mensen in paniek schieten) als deze 2 dingen ontbreken maar we kunnen we wel in het topic je @ taggen met het verzoek de info aan te vullen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Hier gaan leden dingen verzinnen. Bij veel hoeren staan de prijzen per uur en ook de extra's in hun advertentie gemeldt. Net als de mogelijkheden en bij bepaalde zaken een meer prijs.
Dit lijkt me vragen naar de bekende weg. Het wordt steeds meer een verplichte regelgeving hier...

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
@Pietvanheel Je bent hier te gast. Als het je niet bevalt dan staat het je geheel vrij om te wieberen. En nergens is geschreven dat dit een nieuwe regel is. Het is een vriendelijk verzoek. Na recensies wordt heel vaak gevraagt hoeveel er is betaald en hoe lang je mocht blijven. Het zou een hoop gevraag schelen als scribenten dat meteen meenemen. En laat ze dan ook meteen vermelden of er aan TZ werd gedaan, want die vraag komt ook altijd terug. Kortom, het is een heel redelijk en nuttig verzoek en gezanik over "verplichte regelgeving" is echt zwaar over de top.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
O ja krijgen we dat weer. Elke keer hetzelfde liedje. Als het je niet bevalr ga je maar weg. En er worden hier al zo weinig recensies geschreven. Nogmaals de prijzen per uur of half uur of wat dan ook staan in de advertentie. Net als de mogelijkheden. Met eventuele bijbetaling voor een handeling zoals nzc. HET IS VRAGEN NAAR DE BEKENDE WEG, En dan nog: heel veel dames hebben al de pest aan sites zoals deze. Veel dames doen bv tz maar niet met iedereen. Die zitten er niet op te wachten omdat met iedereen te doen. Dus die hebben liever niet dat dat op internet wordt gezegd. Hoe moeilijk is dat te begrijpen voor je? Dit is geen redekijk en nuttig verzoek. Het zorgt voor minder recensies. Ik ga het niet doen als de dame het niet wil. En als dat niet gewaardeerd wordt dan kan ik toch een waarschuwing of ban krijgen? Ook goed dan maar geen forumlid meer maar ik ga geen dames tegen de haren instrijken of dingen vermelden die al in de advertentie staan.
Nog 1 keer: er zijn al teveel leden die alleen maar meelezen. Dat worden door deze regel nog meer.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Er staat toch nergens dat het VERPLICHT is om de betaalde prijs ed te vermelden? Je maakt je druk over helemaal niks. En verder is het niet automatisch zo dat de gevraagde prijs ook de betaalde prijs is. Nog afgezien van de toeslagen die al dan niet vermeld worden. Dat soort gedachtengangen zijn meer iets voor een beginnend assistent hoereloper. Maar nogmaals, als jij daar geen zin in hebt, doe je het toch niet? Je hoeft het zelfs geen redelijk verzoek te vinden. Maar roepen dat het verplicht wordt gesteld is BS. Want dat is niet zo.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
@Moderator

Staat in alle profielen en advertenties van de dames letterlijk, het is eindelijk rustig op het forum krijgen we dit geneuzel weer.

Johan54

Toogplakker
17 jun 2019
70
55
Staat in alle profielen en advertenties van de dames letterlijk

Nee hoor, zo maar een voorbeeld, al bij de 2e advertentie in het rijtje.
Wel nzc maar geen toeslag genoemd, terwijl bij andere extra's wel bedragen staan. Dus nzc is gratis? Zeer waarschijnlijk niet.
En CIP, nog een extra toeslag of niet? Extra toeslag voor CIP komt ook wel voor.
Dus even prijs en tijdsduur in de recensie noemen. Kleine moeite, groot plezier.
Anders moet iedereen gaan appen over de prijs, en heeft de dame zo druk met apps beantwoorden dat ze geen tijd meer heeft om klanten te ontvangen.

1743017132266.png

De 3e in het rijtje, niks aan toeslagen:
1743017701776.png

De 12e in het rijtje, niks aan toeslagen:
1743017658066.png

het is eindelijk rustig op het forum krijgen we dit geneuzel weer.
Ik dacht dat de klacht juist is dat het te rustig op het forum is.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
  • Topic starter
  • Moderator
Hier gaan leden dingen verzinnen. Bij veel hoeren staan de prijzen per uur en ook de extra's in hun advertentie gemeldt. Net als de mogelijkheden en bij bepaalde zaken een meer prijs.
Dit lijkt me vragen naar de bekende weg. Het wordt steeds meer een verplichte regelgeving hier...

Haal ff drie keer adem voor je gelijk in de stress schiet

Reden voor dit verzoek is simpel
1. Recensies vertel je hoe/wat je doet. Dus tijd/kosten zijn relevant
2. De prijzen in de ads zijn niet altijd correct. Zijn zat dames die onderhandelen mogelijk maken
3. De prijzen zijn (zoals hierboven ook gezegd) niet altijd vermeld

Daarnaast is het kleine moeite? 10 tekens type.. sodeju

60min/250e

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ik schiet niet in de stress maar ik zeg het nog maar een keer: dit is vragen naar de bekende weg. Over onderhandelen is op oa hookers genoeg gezegd. Bijna niemand doet dat. Dames zijn geen marktkraam. Iedereen die dat probeert weet dat je dan een shitdate krijgt. Wat denk jezelf? Ga in een restaurant onderhandelen over de prijs. Wordt een top diner. Het is niet iets wat je koopt. Het is een dienstverlening en een vrij persoonlijke. Er staat in de advertentie 150 per uur en dat is het dan. Ik ga dat niet herhalen hier. Ga jij mij niet toe dwingen. Bevalt dat je niet dan ban je me maar. Er wordt bij Leida, Isabel en weet ik veel in hun recensietopic de prijzen al lang geleden verteld. Bovendien vinden sommige dames dat niet leuk. Als ik dat aan ze vraag is het antwoord heel vaak: dat vragen ze zelf maar. Wordt dit girlsreview 2.0? Want daar gaan ze in de stress als je dat formulier niet invult net als jij nu weer doet
Misschien is het handiger om eens naar dat fototopic te kijken want het staat vol met foto's die tegen je eigen regels zijn. Ik heb er een aantal geraporteerd en ohh geen dank hoor go€%##@me.
Daar kan je dus in de problemen komen als de dames kwaad worden.
Nogmaals ik heb geen zin om mijn favorieten kwaad te maken door prijzen te noemen die er al staan. Want straks staat er een of andere stinkende ongewassen idioot voor hin deur die service eist voor een bepaald bedrag want dat las hij op internet. En dat komt vaker voor dan dat jij denkt. Misschien een beetje in de positie van die dames verplaatsen? En ga je dit verplichten dan wordt er nog minder gerecenseerd hier.
Misschien een weetje voor je. De kik en whatsapp groepen schieten als paddestoelen uit de grond. Waarom? Omdat mensen geen zin hebben in dwang ongein. Kijk naar girlsreview. De serieuze gasten zijn daar al lang weg en de veel posters zitten alleen maar te zeuren over Hugo deJonge zijn schoenen etc maar niet over waarvoor het forum is.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
En voor degenen die het nog niet snappen: lees even het topic Isabel de laatste bijdragen en dan lees je wat er gebeurd als je hier te " loslippig" bent.
De moderator hier luistert niet naar argumenten tegen zijn regel en dat is jammer. Hopenlijk denken anderen hier wel over na.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Piet, niet mee eens.

In de meeste RL en QR ads staat niet de prijs voor nzc +cip, enkel het standaard basistarief voor plain vanilla rubberneuken. Dus je krijgt dan steeds meerdere posts van collega's die vragen naar de nzc prijs/tijd wat gemakkelijk vermeden kan worden.

Ik zet zelf de prijsinfo altijd duidelijk in mijn recensies, idem voor extra's zoals anal, BD, etc. indien gekend, en ik heb hierdoor nog nooit geneuzel gehad met de hoertjes die ik heb volgespoten.

Het lijkt me slechts een kleine moeite om het toe te voegen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Zag net een nieuwe recensie van Isabel zonder de prijzen. Niet iedereen heeft daar zin in.
Je moet dit soort dingen niet gaan verplichten. Ik ga dit ook niet doen.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Behoorlijk vaak ontbreken deze gegevens. Hier gaan we iets beter op letten. En, nee je krijgt geen waarschuwing (voor mensen in paniek schieten) als deze 2 dingen ontbreken maar we kunnen we wel in het topic je @ taggen met het verzoek de info aan te vullen.
Een verzoek kan je weigeren, zeker als je je redenen aangeeft. En er staat "kan", niet dat ze dat bij elke recensie gaan doen. En ook niet dat het verplicht is, je krijgt geen waarschuwing. En als jij nou in dit topic meteen had aangegeven dat je bang bent dat "vieze mannetjes" met een uitdraai een bepaalde prijs afdwingen hadden we hier een hele andere discussie gehad. Misschien is dat wel een valide punt. Aan de andere kant, die "vieze mannetjes" eisen ook nzc omdat het op dit forum staat. Kan je beter helemaal niks schrijven. Bovendien, je sleept er van alles bij, het is de toon die de muziek maakt. Je maakt wel erg veel ketelmuziek voordat je terzake komt.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Kan je allemaal wel zeggen maar waarom moet ik aangeven waarom ik dit niet wil? Dat is de omgekeerde wereld. Ik ben jou geen verantwoording schuldig. Nogmaals dit verzoek is vragen naar de bekende wereld. Het komt over als een verplichting. Overigens ben jij soms een moderator? Want zo klink je wel. Vrij bezopen dat ik moet gaan uitleggen waarom ik dit niet ga doen. De toon die de muziek maakt? Hoor je jezelf? Er wordt min of meer een regel hier neergekwakt en wordt verwacht dat we dat maar gaan doen. Dit forum is nog steeds in overtreding van de AVG wat betreft foto's van sexwerkers. Heb ik meerdere malen aangegeven en zelfs gerapporteerd, bedankje kon er niet af dus dat rapporten ga ik niet meer doen. Als de dames "kwaad" willen heeft de forumleiding een probleem. Los dat eerst op en misschien dan eens met suggesties komen? Is maar een idee.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
@pijpfitter want die snapt het nog niet of wil het niet snappen maar het wordt irritant.
- als de dames op kinky adveren of girls4u etc dan staat er een prijs voor een tijdvak bij. Soms vragen ze extra voor bepaalde handelingen. Heel duidelijk. Hoeft hier niet vermeldt te worden. Het staat er.
- bij de ramen moet je het vragen en die prijzen varieren. Niet door onderhandelen zoals de mod zegt, dat is absurd maar dat ligt aan de dame. Meestal hanteren ze een vaste prijs maar als ze iemand zien die ze aantrekkelijk vinden kan dat lager zijn en andersom. Vaste klanten die 2 x per week komen en die zijn er misschien een korting. De dame bepaalt ter plekke en die hebben geen zin dat hier prijzen worden vermeldt zodat ze geen ellenlange gesprekken aan het raam hebben. En ik vind dat je dat moet respecteren. Zo simpel is het. Dus ik ga geen prijzen noemen maar dat ben ik. En jij gaat mij niet dwingen dat wel te doen. Moderator of niet.
De dames zijn al niet blij met sites zoals girlsreview en dit. Dat was al met hookers. Toen dat opgeheven was hebben ze het Okura afgehuurd en drie dagen gefeest....en ik ga niet mijn eigen glazen ingooien door prijzen te noemen. En gaat dat mij een ban kosten dan is dat maar zo. Dit is maar een forum, de echte wereld is leuker.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
306
348
Hoe druk kan je je maken. Het is een verzoek. Gaat niet om gewaarschuwd worden. Geen bans voor uitgedeeld worden. Hooguit een vraag of je die info wil verstrekken. Doe je t niet, ook prima. Ik persoonlijk zou t prettig vinden. Niet alle kinky en sj dames hebben een even duidelijk prijsbeleid. Zeker waar t op extra's aankomt. Schept duidelijkheid en scheelt extra vragen in een draadje. Maar als je je graag opwindt, vind je altijd wel iets.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Lees dat stukje van die mod even. Vermeldt je geen prijs dan wordt je dat alsnog gevraagd. Ze gaan er extra opletten bij recensies. Het staat er. Daar zit ik niet op te wachten en ik ben degene die dat zegt maar er zijn er zat die denken : ik schrijf geen recensie meer want ik heb geen zin in dat gezeur. Als die info niet wordt gegeven weet je toch genoeg? Dit is leden lastig vallen. Zo zie ik het. Ik heb de redenen opgenoemd waarom ik het niet doe dus waarom alsnog achteraf vragen als je weet dat ik het toch niet doe????

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
LS,

Graag bij het schrijven van een recensie opletten dat je tenminste 2 dingen vermeld
  • De prijs die je hebt betaald
  • De duur van de date

Hier staat het: of je het maar invult. Hier gaan iets beter op letten. Dat komt op mij over als je geen prijs invult je een overtreding pleegt. Je wordt erop aangesproken.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik lees dat zeker niet zo dwingend als jij, wacht het gewoon even af en kijk hoe er effectief op wordt gereageerd. Je kan dan nog steeds beslissen om voor de reden die je aangaf geen prijs te vermelden, mod zei nergens dat er een overtreding of ban van toepassing zou zijn.

Maar zo fel uit je krammen schieten en er blijven op hameren voor een op zich logische en praktische vraag lijkt me overkill.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
@Pietvanheel misschien moet je tussendoor even adem halen? opnieuw.
Je maakt een hoop herrie en aannames die ik al weerlegd heb.

Hier staat het: of je het maar invult. Hier gaan iets beter op letten. Dat komt op mij over als je geen prijs invult je een overtreding pleegt. Je wordt erop aangesproken.
Begrijpend lezen is ook een kunst? Er staat letterlijk dat we er geen waarschuwing oid voor gaan geven maar we een verzoek doen om het aan te vullen.

Het doel van dit forum is om INFO te delen. Roepen dat je ergens lekker hebt geneukt (zonder de banale details) heeft niemand wat aan.
Neem Nicol. Vraagt nu 250/u EX anaal/NZC.. geen hond die 350 betaald. Wat leden wel betalen is dan dus relevant

Terug
Naar boven