Ewa (Tonisvorst, voorheen Club Tabulos)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Beste Ewa-fan's,

Zoals jullie weten is Ewa ziek geworden en nog steeds niet beter.
Het gaat echt heel veel beter met haar maar ze is er nog niet.
Gewoon nog even geduld hebben.
Ze is gewoon nog even geil als altijd dus maak je borst maar nat voor als ze weer op de buhne komt....

Ik hou jullie op de hoogte.

Noorman

ncnp

Toogplakker
8 apr 2015
29
1
Ik hou dit topic in de gaten, want zij is echt wel een dame die ik aan mijn degen wil rijgen, ooit!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Voorlopig nog niet te benaderen.

Ze heeft (op mijn aandringen) van alles ondergaan.
Het gaat goed maar is nog niet over.

Door deze situatie ben ik een beetje een speciaal persoon voor geworden en kan ik regelmatig poolshoogte nemen tijdens deze pauze.
Hierdoor kan ik jullie berichten.

Noorman

ncnp

Toogplakker
8 apr 2015
29
1
OK Noorman, gezondheid gaat uiteraard voor! Als ik lees hoe ze was, zou ze niemand plezier doen als ze terugkwam op 'halve kracht' :)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik zal haar vertellen dat ze niet gemist kan worden!

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Haar huidige verwachting is pas juni weer aan de bak.
En dan nog afwachten hoe het gaat!

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Zoals steeds heeft deze trouwe hond zijn inspectietaken volgehouden. ;)
Ewa maakt het goed maar kan nog niet werken.
Groet aan iedereen!

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ook de laatste tijd met haar steeds contact gehouden.
Het gaat goed met Ewa, er komt schot in.
Ze is bezig zich te oriënteren op een adres om te gaan werken.
Onbekend wanneer ze precies start en wat ze zal doen met tijden.
Als weer iets verneem zal ik het melden.

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ewa staat weer op 6reka.de
Op zelfde adres als vroeger.
Nu met Eva een oudere dame samen.

Gr Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Klopt Jajoh,

K zit naast L op toetsenboord!
Link is inderdaad van Ewa.

Gr Noorman

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Ik heb het al van Ewa gehoord.
Goed om te horen dat ze weer is opgeknapt.
Het feest kan weer beginnen, ik hoop dat ze nog steeds zo gewillig is al voorheen. Hopelijk gaat zij ook weer van die fantastische feestjes houden. Hoe meer mannen, hoe meer sperma hoe geiler Ewa wordt.
Tot binnenkort.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Gisteren na een lange tijd Ewa weer eens bezocht.
Ik was wat vroeg voor mij afspraak maar gelukkig maakte Ewa open (trouwens niet meer in Tonisvorst maar in Gladbach).
Ze was net met een Nederlandse gast aan het stoeien maar zei, kom er gezellig bij. Voor de gast geen probleem en voor mij al helemaal niet. Snel naar de badkamer, even onder de douche en dan naar de speelkamer. Ewa lag uitdagend met haar geile kont naar mij gericht en was de andere gast gulzig aan het pijpen. Zij wist dat ik graag eerst haar geile kut en kont zou beffen en dat heb ik dan maar uitvoerig gedaan. Het smaakte als vanouds. Mijn vingers gleden makkelijk in en uit haar kut en kont. 4 vingeres in haar kut en 4 in haar kont vond ze geen probleem, dat vond zij aan het kreunen te horen zelfs lekker. Na een tijdje draaide Ewa zich om en begon mij uitvoerig te pijpen. Zij kon en geen genoeg van krijgen. Ook mijn ballen en kont werden met haar handige tong bewerkt. Tijdens het pijpen begon de andere gast haar uitvoerig van achteren te neuken.

Na een tijdje wilde Ewa door mij hard in haar kont geneukt worden. En dat laat ik geen twee keer zeggen. Ewa ging op haar rug liggen, stak haar benen de lucht in en spreiden met haar handen haar aars. "steck deinen dicken swanz in meinen arch" zij ze. Ik pak mijn lul vast en drukte mein eikel tegen haar kletsnatte kont. In een keer schoof mijn lul in de volle lengte in haar kont. In lange halen neukte ik haar en zij genoot. Het was warm en wij begonnen steeds meer te zweten en alles werd nog natter. Ewa pakte de lul van de andere gast in haar mond en begon hem lekker te pijpen. Na een tijdje spoot hij zijn zaad diep in haar keel. Om en om neukte ik haar kont en kut en Ewa werd geiler en geiler. Na een tijdje heb ik haar kont met mij zaad volgespoten. Ewa draaide haar om en stak haar druipende kont richting de andere gast en zei " fick meinen vollen arch" en ook de andere gast liet dit geen twee keer zeggen. Hij neukte haar in de door mijn zaad goed gevulde kont tot dat hij zijn lading er nog eens bij schoot.
Dit was weer eens een heerlijke geile ervaring.

Kom hier zeker terug.

Oppie

Toogplakker
13 jun 2015
64
7
Ewa is een geweldig wijf ,gewoon super ze is ook ontzettend schoon en speelt een heerlijk spel.

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
Steef zei:
Ik was wat vroeg voor mij afspraak maar gelukkig maakte Ewa open (trouwens niet meer in Tonisvorst maar in Gladbach).
Ze was net met een Nederlandse gast aan het stoeien maar zei, kom er gezellig bij. Voor de gast geen probleem en voor mij al helemaal niet. Snel naar de badkamer, even onder de douche en dan naar de speelkamer. Ewa lag uitdagend met haar geile kont naar mij gericht en was de andere gast gulzig aan het pijpen. Zij wist dat ik graag eerst haar geile kut en kont zou beffen en dat heb ik dan maar uitvoerig gedaan. Het smaakte als vanouds. Mijn vingers gleden makkelijk in en uit haar kut en kont. 4 vingeres in haar kut en 4 in haar kont vond ze geen probleem, dat vond zij aan het kreunen te horen zelfs lekker. Na een tijdje draaide Ewa zich om en begon mij uitvoerig te pijpen. Zij kon en geen genoeg van krijgen. Ook mijn ballen en kont werden met haar handige tong bewerkt. Tijdens het pijpen begon de andere gast haar uitvoerig van achteren te neuken.

Na een tijdje wilde Ewa door mij hard in haar kont geneukt worden. En dat laat ik geen twee keer zeggen. Ewa ging op haar rug liggen, stak haar benen de lucht in en spreiden met haar handen haar aars. "steck deinen dicken swanz in meinen arch" zij ze. Ik pak mijn lul vast en drukte mein eikel tegen haar kletsnatte kont. In een keer schoof mijn lul in de volle lengte in haar kont. In lange halen neukte ik haar en zij genoot. Het was warm en wij begonnen steeds meer te zweten en alles werd nog natter. Ewa pakte de lul van de andere gast in haar mond en begon hem lekker te pijpen. Na een tijdje spoot hij zijn zaad diep in haar keel. Om en om neukte ik haar kont en kut en Ewa werd geiler en geiler. Na een tijdje heb ik haar kont met mij zaad volgespoten. Ewa draaide haar om en stak haar druipende kont richting de andere gast en zei " fick meinen vollen arch" en ook de andere gast liet dit geen twee keer zeggen. Hij neukte haar in de door mijn zaad goed gevulde kont tot dat hij zijn lading er nog eens bij schoot.

Kom hier zeker terug.

Wat betaal je bij Ewa voor al dit lekkers als ik vragen mag per uur?

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
cedric zei:
Steef zei:

Kom hier zeker terug.

Wat betaal je bij Ewa voor al dit lekkers als ik vragen mag per uur?

€ 60
Dubbel en dwars waard

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
60 is voor een half uur, 120 voor een uur, ben er vanmorgen geweest :lol: Alles wat jij beschrijft Steef in je recensie klopt!

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Ewa ontvangt nu in Viersen. Voor de Nederlanders onder ons weer een stukje dichter bij de Nederlandse grens.
Vorige week weer eens bezocht, het was rustig en ik was alleen. Even bijgekletst op de bank waarna Ewa op mijn schoot kwam zitten en fluisterde in mijn oor dat ze geil was en dat ze graag mijn dicken swanz in haar kont wilde voelen. Zij maarte me geil heb mij eerst even opgefrist. Toen ik in de slaapkamer aankwam lag Ewa wijdbeens op bed en haar vingers gleden in en uit haar kont. We hebben een half uur van elkaar genoten.
Ik ga zeker snel weer terug.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Vorige week bij Ewa geweest. Het gaat goed met Ewa en ziet er weer super uit.
Ik was alleen en hebben eerst gezellig bijgepraat met een bakje koffie. Na een opfrisbeurt hebben wij op de bank wat geknuffeld en gezoend. Het was maandag en Ewa zij dat ik de eerste na het weekend was en dat zij zeer geil was.Dat had ik gemerkt want zij was kletsnat.
Na een tijdje zijn we naar de nieuw ingerichte kamer gegaan en deze zag er erg sfeervol uit. Op de achtergrond had zij spirituele muziek opstaan. Na een tijdje beffen en pijpen wilde zij mij lul in haar kut hebben en dat heb ik dan maar gedaan. Een hele tijd hebben wij in allerlei standjes en van kut naar kont en van kont naar mond geneukt. Uiteindelijk heb ik mijn romige sperma in gezicht en mond gespoten waarna Ewa mij begon te tongen. Dit was wel heel apart.
Ik had geen tijd om nog een ronde te blijven maar kom binnenkort weer terug.
Ewa blijft voor mij een toppertje.

Terug
Naar boven