Evy - Oudenaarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walter

Toogplakker
7 jul 2015
160
14
Vorig jaar al een paar keer Evy ontmoet in Oudenaarde (zie redlights.be "Hete Geile Evy"). Ze kan niet altijd ontvangen door haar gewone job.
Zij is een fijne (in de betekenis van smal) dame die verzot is op sex. Kort nadat ik op haar borsten was klaargekomen, speelde zij me met mijn penis stijf. "Wil je nu eens spuiten in mijn mond?": vroeg ze. Zonder het antwoord af te wachten begon ze te pijpen tot het einde.

Toen kon echter geen nzc, nu blijkbaar wel; tijd om eens terug te gaan :D

starsailor

Toogplakker
22 apr 2015
43
5
Ben er vroeger ook wel eens geweest , maar intiem was toen steeds met condoom. Als je ze heet genoeg krijgt squirt ze ook , voor de liefhebbers een leuk adresje voor niet veel geld

A

Anonymous

Guest
Ik ben 2 maal bij haar geweest. Laatste keer enkele maanden geleden, maar van nzc was totaal geen sprake. Zelfs toen ze goed heet stond lukte het niet, ze liet het zeker niet toe. Nu zou ze het wel doen??? Ik wacht even af want zo goed vond ik ze niet. Tongzoenen was eigenlijk niet aan de orde niettegenstaande het in haar mogelijkheden staat. Ik vond ze ietwat te afstandelijk. Maar goed, ze heeft een sexy figuurtje vind ik en ze komt nogal nat klaar inderdaad maar vermoed eerder dat het niet echt squirten is. Wel niet duur.
groet,

patje10

Snuffelaar
10 jun 2015
7
0
Ben er een 2jaar geleden ook geweest prachtig vrouwtje geen probleem zonder rubbertje maar zeker niet in haar klaarkomen

A

Anonymous

Guest
Niet klaarkom is niet nzc voor mij !!

Pak al een risico he je weet nooit en mag dan nog niet klaarkomen pffff.

Enfin tot daar....

starsky

Snuffelaar
26 sep 2015
17
0
beste wandelaars mijn ervaring met deze dame is nul ene dag een afspraak vast leggen om de volgende dag eens af te spreken maar is dan steeds haar antwoord apparaat dus plaats haar maar vlug bij de ontrouwe DVP veel beloven en weinig geven ik ga de moeite niet doen om mms voor een gesloten deur te staan :mrgreen:

trekcube

Toogplakker
19 mei 2015
28
1
ik ben bij Evy geweest en ik moet zeggen bij vingeren kwam ze wel heel erg nat maar neuken met condoom maar ik denk als ge een vaste klant bent dat het wel lukt zonder

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Hey collega's. Deze dame reeds een tiental keer bezocht. Vooral voor de matige prijs waarvoor ze het doet. Ik neem steeds halfuurtje voor 50 €. Meestal loopt dat wat uit en dan geef ik nog een klein extraatje als ze het zonder gedaan heeft. Want ... daar krijg ik kop noch staart aan hoor. De eerste 2x wou ze absoluut niet. En vanaf dan is zij het die het beslist. Soms lijkt ze me heel afwezig en wazig in haar kijken. Als ze zo een dag heeft, dan neuk je nooit zonder. Andere dagen, duwt ze u op uw rug en springt ze zo op u en het kan niet lang genoeg duren dan. Raar hoor, er is echt geen constante. Het squirten, idem dito. Als ze zo een "rare" blik heeft, mag je doen wat je wilt, ze squirt niet, andere dagen moet je oppassen als je haar beft, of je verdrinkt. ;)
Speciaal dametje. Maar altijd lief en vriendelijk. Het enige minpunt daar vind ik dan wel dat je niet kunt douchen. Want als je het zonder doet met haar, is het toch altijd beter u te kunnen wassen, dan wat af te kuisen met keukenrol.
Ik zie wel dat ze nu adverteert voor neuken zonder, dat deed ze vroeger niet.
Ze is raar, maar ze heeft toch iets dat aantrekkelijk is.

starsky

Snuffelaar
26 sep 2015
17
0
als ik de laatste reacties lees dan ga ik toch nog eens proberen om eens tot bij haar te gaan ;) ;)

A

Anonymous

Guest
matig tevreden. Tongzoenen doet ze niet, pijpen zonder wel, maar niet tot het einde, zonder condoom was ook niet mogelijk. Eerder marginaal type, slordige ontvangstruimte, met een storend krakend bed, kleren moet je op de grond gooien, muffe sigarettengeur, ik werd ontvangen door een dame in pyama, op witte sokken :x In mijn geval niet voor herhaling vatbaar, alhoewel het nu reeds de derde keer was dat ik ging

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Beste Collega CVE, dat is wat ik bedoel met een "rare" dag van haar. Ik kan het mij exact voorstellen hoe ze toen was. Dit heb ik ook reeds meegemaakt. En dan mag je de beste neuker zijn, maar zonder gaat ze dan niet doen en tongzoenen idd ook niet. In feite zou je dan moeten het lef hebben om naar huis te gaan. Dikwijls heb ik dan het idee dat ze niet beseft wat je daar komt doen op dat moment... :roll:
Ooit zei ze tegen mij dat ze niet wou tongzoenen omdat er een zoete fruitsmaak in mijn mond zat en ze daarvan moest wurgen... ik had idd in de auto een snoepje gegeten. Wetende dat het bij haar ofwel naar koffie, of sigaretten smaakt, heb ik niet gereageerd in de hoop dat ze er nog een fijne neukbeurt ging van maken, maar dan lukt het haar blijkbaar niet.
Jammer, want als ze er wel zin in heeft, is het een toppertje. Helaas weet je dat niet op voorhand.
De kleren op de grond vind ik nog zo erg niet, dat je erna niet kunt verfrissen of douchen echter wel.

Frankske

Snuffelaar
5 apr 2015
14
0
nog iemand langs geweest de laatste tijd ?
ik ben er enkele maanden geleden geweest, was dan niet denderend... niet zoenen, en zeker niet NZC..
was volgens mij niet voor herhaling vatbaar maar als ik voorgaande lees is ze nogal wispelturig. Iemand een hint om haar gemoedstoestand te peilen aan te telefoon ;-) ?

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Ze werkt zeker nog steeds en op dezelfde plaats, maar adverteert onder een andere naam. Welke? Weet ik momenteel niet meer. Als ik ze nog eens "spot" op Redlights dan zet ik hier de link wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven