Even voorstellen

4everhorny

Snuffelaar
17 aug 2022
17
24
Beste wandelaars en genieters,

Mijn naam hier is 4everhorny, in het verleden hier ooit wel eens actief geweest net als op het oude Hookers.
Sinds mijn 18e regelmatig wandelaar, inmiddels kruip ik richting de 60.. Helaas momenteel om technische redenen, succesvol verwijderde prostaatkanker, even 'out of order', maar het gaat vooruit.
Normaal bezoek ik vooral de bekende straten, soms wat privé dames, en soms een dame privé omdat er een klik cq jarenlang contact is. (bv tot voor kort Anne (Den Haag, Delft, Zoetermeer, Dordrecht) Wil niet weten wat het mij in al die jaren heeft gekost, wel wat het heeft opgeleverd :D
Gelukkig nog steeds geen SOA ellende tot nu toe.

Naast de bekende dames die ik lees, nog wat pareltjes die ook bare gaan en nog niet als zodanig beschreven staan (zal ik langzamerhand eens aanvullen), maar dat wellicht niet altijd en overal doen. Maar dat denken we allemaal graag :cool: Amanda, Saskia en Stella gaan vaker bare als ik dacht, dus daar genieten er meer van.
Maar ook dames waar ik twijfelde van zal ik t eens proberen en t gewoon blijken te doen. Reshma is daar weer een voorbeeld van, waar Asha (niet verrassend) ook verder gaat en bijna standaard. Waarbij die laatste overigens ooit startte in de Doublet in de even nummers voor de pisbakken. Leverde toen 's avonds een opstopping op, in een bikini met minuscule veertjes getooid. Daarna, een week of 2-3 verdween ze blijvend naar de Geleen. Zal rond '85 zijn geweest?

Laatste jaren heb ik weinig rubbers meer gezien, laat staan gevoeld en dat wilde ik graag zo houden. Als ik zo nadenk heb ik in de Doublet richting de 20 dames in de afgelopen 2 jaar regelmatig zonder rubber bezocht, maar dat zijn alleen de dames waar ik kom en die zijn dus lang niet allemaal hier beschreven. De mogelijkheid score zal waarschijnlijk veel hoger ligger als je alle mogelijkheden / dames optelt in de straten.

Terug
Naar boven