Even jullie aandacht

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
LET OP
De dames die ik zo nu en dan hier plaats, en waarbij staat dat nzc geen optie is, wil ik even duidelijk over zijn, dat het wel mogelijk is, als je er tijd en geld instopt.
Dus zeker lukt het niet de eerste keer, je zal een band met zo iemand moeten opbouwen, haar extra aandacht geven, laten denken dat zij de enige is voor jou, en vaker komen.
Dan gaat het zeker lukken, niets gaat voor niets.

Ongetwijfel kunnen meerdere heren hierover mee praten.

P.S. Ga deze dames NIET bellen met de vraag of nzc mogelijk is, praat ook niet met haar over dit forum, want anders verpest je het voor ons, en zal deze dames het dan ook niet meer met ons doen.

Heb je geen zin om tijd en geld hierin te stoppen, sla deze dames dan gerust over………

underkoffer

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Misschien is het nuttig dat eenieder die over een dergelijke dame een recensie schrijft er heel expliciet (in vette letters) bij zet dat men niet de eerste keer over nzc mag praten maar eerst een band moet opbouwen. Idem voor dames die in een salon werken waar nzc of zelfs sex streng verboden is en waar men dus moet zeer discreet zijn en niet aan de tefefoon erover praten, vanwege het risico dat de dame haar arbeidsplaats verliest.

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
guy6 zei:
Misschien is het nuttig dat eenieder die over een dergelijke dame een recensie schrijft er heel expliciet (in vette letters) bij zet dat men niet de eerste keer over nzc mag praten maar eerst een band moet opbouwen. Idem voor dames die in een salon werken waar nzc of zelfs sex streng verboden is en waar men dus moet zeer discreet zijn en niet aan de tefefoon erover praten, vanwege het risico dat de dame haar arbeidsplaats verliest.

Dit vind ik een goeie.
Altijd vermelden hoe met de dame om te gaan als het gaat om NZC.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Ja, hehe... ze willen eerst een hoop aan je verdienen. En dan net doen alsof ze je een gunst verlenen.
Als ik de eerste keer niet nzc kan dan maar niet. Ik ben gekke Henkie niet.

A

Anonymous

Guest
En dames die niet met NZ adverteren doen het natuurlijk niet alleen met diegene die hier een recensie plaatsen. Die wandelaar is dus zeker niet een uitzondering voor haar. ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tsja, als je geld genoeg of teveel hebt dan is het natuurlijk leuk om een dame vaak te bezoeken en wellicht op zeker moment zc te mogen neuken.
Ik behoor helaas niet tot die gelukkige groep dus zal zeker alleen dames bezoeken waarvan ik op voorhand weet dat het ook echt zc kan.
Die dames nemen de boel ook lekker in de maling vaak: zgn alleen met jou zc doen, jaja!
Als ze het doen met jou, dan op zeker ook met anderen.
Ik kan en wil me die dure grappen niet veroorloven en zal degelijke dames die gerencenseerd worden dan ook zeker niet gaan bezoeken.

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
underkoffer zei:
LET OP
De dames die ik zo nu en dan hier plaats, en waarbij staat dat nzc geen optie is, wil ik even duidelijk over zijn, dat het wel mogelijk is, als je er tijd en geld instopt.
Dus zeker lukt het niet de eerste keer, je zal een band met zo iemand moeten opbouwen, haar extra aandacht geven, laten denken dat zij de enige is voor jou, en vaker komen.

P.S. Ga deze dames NIET bellen met de vraag of nzc mogelijk is, praat ook niet met haar over dit forum, want anders verpest je het voor ons, en zal deze dames het dan ook niet meer met ons doen.

Heb je geen zin om tijd en geld hierin te stoppen, sla deze dames dan gerust over………

underkoffer

Regelmatig (lees elke week minstens één), probeer ik een dame te pakken te krijgen die niet adverteert met NZC, en dat lukt me best wel, maar spijtig als je hier dan een recensie neerschrijft, dan gaat iedereen bellen of het het zc mag terwijl ze adverteert nmc. En dan blaas je zo'n meisje op. Geloof uw mede wandelaar, en probeer het gewoon ter plaatse te regelen, en als ze dan nee zegt dan zal het wel van de hygiëne afhangen...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Cerato zei:
Tsja, als je geld genoeg of teveel hebt dan is het natuurlijk leuk om een dame vaak te bezoeken en wellicht op zeker moment zc te mogen neuken.
Ik behoor helaas niet tot die gelukkige groep dus zal zeker alleen dames bezoeken waarvan ik op voorhand weet dat het ook echt zc kan.
Die dames nemen de boel ook lekker in de maling vaak: zgn alleen met jou zc doen, jaja!
Als ze het doen met jou, dan op zeker ook met anderen.
Ik kan en wil me die dure grappen niet veroorloven en zal degelijke dames die gerencenseerd worden dan ook zeker niet gaan bezoeken.

Helemaal mee eens...Het is sowieso een dure grap aan het worden om te neuken zonder condoom. Dan praat je over 150 euro voor een uur incl. Dan ga ik niet 'gokken' of een DVP het zonder doet.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik geef en krijg wel eens tips via de pm aan leden van dit forum.
Ik kijk altijd wel naar de recensies van dat lid , hiermee kan je het kaf van het koren scheiden .
Helaas maar waar er zitten er ook bij waar ik niks mee te maken wil hebben.
want ik heb er ondertussen genoeg dames ontdekt waar ik bare in mag en zonder meerprijs .
Ik val wel op 40 plus dames.

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
ja wordt inderdaad duur, ik geef regelmatig gewoon 50 of 100 extra, beter is als je een dameregelmatig bezoekt en het vertrouwen wind, zodat je vanaf keer drie niet meer moet bijbetalen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
marius13 zei:
Ik geef en krijg wel eens tips via de pm aan leden van dit forum.
Ik kijk altijd wel naar de recensies van dat lid , hiermee kan je het kaf van het koren scheiden .
Helaas maar waar er zitten er ook bij waar ik niks mee te maken wil hebben.
want ik heb er ondertussen genoeg dames ontdekt waar ik bare in mag en zonder meerprijs .
Ik val wel op 40 plus dames.

Ik val dan blijkbaar onder kaf het en niet onder het koren :roll: :roll: ;) :D :D

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
kater123 zei:
underkoffer zei:
LET OP

underkoffer

Regelmatig (lees elke week minstens één), probeer ik een dame te pakken te krijgen die niet adverteert met NZC, en dat lukt me best wel, maar spijtig als je hier dan een recensie neerschrijft, dan gaat iedereen bellen of het het zc mag terwijl ze adverteert nmc. En dan blaas je zo'n meisje op. Geloof uw mede wandelaar, en probeer het gewoon ter plaatse te regelen, en als ze dan nee zegt dan zal het wel van de hygiëne afhangen...
Je hebt volkomen gelijk. Het is echt ongelofelijk bij hoeveel dames nzc mogelijk is of eventueel teasen zonder toelaten. Je moet wel proper uitzien en vaak moet je een paar keren terugkomen om verder te mogen gaan.
Sorry omdat ik hier niet recenseer maar ik gebruik dit forum om te lezen met wie ik niet moet zijn, meer bepaald dames die het openlijk met iedereen zonder doen. Dan is het de kans groter om iets te gaan oplopen.

A

Anonymous

Guest
scdm zei:
Dan is het de kans groter om iets te gaan oplopen.

Een vriend van mij weigert sws om naar de hoeren te gaan. Ijdel mannetje die ze liever langs andere weg ontmoet. Hij ziet er goed uit, dus lukt hem aardig. Die meiden zijn geen DVP en bieden dus ook niet openlijk zoiets als NZC aan. Ik ken niemand die zo vaak bij de dokter zit vanwege een SOA als hij. Dus maak jezelf niks wijs, zou ik zeggen. Mijn ervaring is juist andersom. Meer een kwestie van testen denk ik. Bovendien: de meeste DVP's melden het niet openlijk, maar bij redelijk wat kan het tegen extra betaling toch. Handig trucje om er nog meer aan te verdienen....

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
U hebt inderdaad ook gelijk. Een dvp gaat ervoor zorgen dat zij "gezond" blijft in de mate van wat het mogelijk is. Als je een meisje van een discotheek oppikt dan kan de kans groter zijn dat je iets gaat oplopen want je hebt dan seks voor "fun" en niet omwille van de centjes.

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
Ik heb trouwens tot nu toe nog nooit extra bijbetaald. Als er een extra voor gevraagd wordt dan laat ik het gewoon links liggen.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Meer dan je zou verwachten kun je inderdaad zc neuken, het gaat om je voorkomen.
Zie je er gezond en ben je vriendelijk en aardig uit dan lukt er vaak meer. Zeker als je dan ook nog eens een leuk bedrag er tegenover stelt, maar zelfs dat hoeft niet altijd. Het klinkt lullig maar een pak dragen doet ook wonderen, althans dat is mijn ervaring.

Ik merk dat het de laatste jaren weer wat meer kan als bv 10 jaar geleden, de angst is toch wat minder aan het worden.

Het nadeel voor het forum is dat je dit nooit online kunt melden, iedereen leest mee en voor je het weet krijgt de DVP de wind van voren of mag het extra geld afdragen.

Terug
Naar boven