Evelin - Amsterdam

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Amerikaanse lichtschakelaars op de eerste foto. Voor de kenners hier zegt dat genoeg. Fake.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Zit nu in Rotterdam, ik ben er gisteren geweest. €130 uurtje nzc. leuk meisje, zegt uit Ukraine te komen, Net uit Turkije naar NL. of zoiets wat ik er van begreep.
Is niet de dame van de foto's, lijk er in de verte een beetje op. lekkere tieten, glad geschoren kutje, houd wel van een bef beurt.
Ontvangst in een studenten studio, ruime kamer met 2 persoons bed, en douche gelegenheid. let wel op, neem je eigen handdoek mee, er hangt er 1, en die zal best gebuikt worden door meerdere klanten...
Locatie vlak bij de Grote Parksluis / Coolhavenbrug
Dan de daad. kan lekker pijpen, even helpen dat ze niet te veel haar handen gebruikt. na een kwartiertje slobberen de boel bij haar klaar gemaakt. ze wilde een klodder glijmiddel op dr kut smeren, die heb ik tegen gehouden, haar een poosje gebeft en zo werd ze van nature wat natter incl mijn spuug.
Poosje liggen neuken, lekker strak allemaal, en wilde haar volspuiten, maar dat wilde ze niet, dus mn lading op haar openstaande kut gespoten, en na het spuiten mn lul er weer ingestopt, en een poosje door liggen neuken.
Al met al een lekkere beurt gehad. en met een lege zak huiswaarts. Leuk voor 1 keer.
o ja. als je er om vraagt stuurt ze een foto met de whatsapp, die snel opslaan, want ze delete hem na een minuut.

Schermafbeelding 2023-05-14 om 11.31.28.png

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Zoals ik al zei en zelf mee heb gemaakt. Vaak niet de dame van de foto's

Terug
Naar boven