Eva Tilburg

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Heb al een paar keer met deze dame afgesproken. Altijd super geile bedoeling. Nog niet nzc gedaan. Ze is kledder nat dus dat zou wel best geil zijn. Denk dat ik deze week weer eens langs wip. Zit in de buurt van Berkel Enschot

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Ben ooit ook bij haar geweest, je krijgt een hele instructie om binnen te komen. Langs de poort achter binnen en die met een schuif op slot doen, dan via de achterdeur naar binnen. Dame doet haar best, ziet er een gewone vrouw uit, maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. Is wel de eerste keer al vol te spuiten als je bij haar in de smaak valt...

MaDDoX

Snuffelaar
24 apr 2023
9
4
Na lang aarzelen en negatieve/positieve reviews te hebben gelezen toch eens bij haar langsgeweest in de avond.
Kan me bij "bare-ie" ze reactie aansluiten.
Afspraak was makkelijk gemaakt. Als je in de straat bent moet je je melden en dan krijg je wat instructies.
Nadat ik de tuin was ingelopen zag ik haar al zitten. Het is een verzorgde volslanke dame met een kort kapsel die rookt.

Na een kort praatje nam ze me mee naar boven haar "sekskamer" in. Het is duidelijk te zien dat er meerdere mensen wonen
in het huis maar het is wel schoon en netjes binnen. Tegen betaling mocht ik was sexy kleding uitkiezen en zijn we begonnen.

Pzc was niet echt wauw maar goed genoeg moet ik zeggen.
Ze heeft een klein buikje.

Ben een echte billenman en had een mooi uitzicht maar na een paar keer hard en diep te stoten begon ze al aardig nat te worden, te spuiten
en van het genot te gillen. In de missionaris met de benen wijd open en diepgaan werd haar iets te veel dus het maar rustig aan gedaan.

Naderhand mocht ik nog een speeltje op haar gebruiken en kwam ze een paar keer klaar. Vond het wel wat overdreven hoe ze deed en het leek verdacht veel op urine.

Heb €180,- betaald en het lijkt me iemand waar je veel mee kan voor de juiste prijs.
Al met al is er wel wat herhalingsgevaar.

Ps. Ze biedt tijdens het appen/op haar advertentie inderdaad nzc aan voor een prijs.

Terug
Naar boven