Eva - Hamont-Achtel

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Ik heb inmiddels app-contact met d'r gehad en ze behoort uiteraard tot het (inmiddels bekende) witte huis in Hamont.
Daar zitten meerdere Chinese dames.
Voor de liefhebbers van behaarde dames, dit schijnt er ook een te zijn.

Haar reactie:

Hi .. 150 € for 1 hour. 100 for 30 minutes ...

nature bj .... 69 .... kiss with the tongue ... CIM ... GFE ... body to body massage and sex ...

anal + € 50
CIP + € 50

Ik ga d'r vanmiddag uittesten :D

A

Anonymous

Guest
Ben benieuwd naar de ervaringen bij Eva. Wil er zelf naar toe maar vraag me af of ze ook de moeite waard is.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Zoals gezegd, ben er afgelopen week geweest.
Een huis vol met Aziatische dames, degene die opendeed zei natuurlijk dat ze Eva was maar daar trapte ik niet in.
Wilde omdraaien en weglopen maar toen moest ik toch wachten. Daar kwam Eva aan, mooie verschijning en de dame van de foto's.

Ze begon vol overgave aan de klus, beffen vind ze prima maar geen handjes.
Toen wilde ze neuken, tijdens t neuken in een soort van Engelse gebarentaal dat ik niet in d'r klaar mocht komen.
Aangegeven dat ik dan weer ging, toen mocht 't toch. Uiteindelijk deels in d'r kutje en deels over d'r behaarde kutje klaargekomen (blijft een mooi aanzicht :D )

Al met al geen herhalingsgevaar voor mij, dat gezeik met wie wie is en zeuren over klaarkomen op d'r buik heb ik wel gehad. Door naar de volgende! :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ene Cici zit daar ook, heeft ook advertentie met zelfde huis en adres.
Dames zien er jong uit, zijn ze dat echt of goede photoshop?
Wil er graag eens heen maar vanuit Rotterdam flink eind rijden.
Wil dan wel weten of het de moeite is, als het oudere dames zijn
dan zitten er in Rotterdam ook wel wat van.

moi82

Toogplakker
8 mei 2015
190
46
Ik heb er 2 gezien en die waren beide onder de 30.
Eva gaf aan 25 te zijn. Ik ben niet zo heel goed in leeftijd schatten maar wilde dat wel geloven. Wat leeftijd betreft zeker de moeite waard als je t mij vraagt :D

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Mooi, bedankt voor je reactie.
Zal er binnenkort toch eens gaan kijken en testen.

Terug
Naar boven