eva cutie geel

Jajasoft

Toogplakker
15 apr 2023
78
42
Die zou ik ook willen doen. Heeft iemand ervaring hiermee? Helaas is de advertentie al offline gehaald..

Jajasoft

Toogplakker
15 apr 2023
78
42
Hello dear😘 I am a very juicy girl.👄
1h 200€ 2 sex 💦
30 min 100€ 1 sex 💦
💋💋💋💋💋💋💋💋
💦 I will give you a sensitive ; massage and crazy sex. Waiting for you🥰
/No condom 💦 50 € extra!

➡️blowjob without a condom, 69, kissing, French kissing, etc.🤭😍🤗
Only cash🔴

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Zij ontvangt in het Corbie hotel op de Markt in Geel in een kamer op de eerste verdieping. De kamer op zich is het beste van de hele ervaring. Sic. Eva beweert een Russische te zijn, en zegt amper iets en vertoont geen enkele inleving. Na 150 euro te hebben betaald voor een half uur, gaat ze even weg uit de slp . Als ze terugkomt kleed ze zich emotieloos uit en gaat op bed liggen. Net een pop. Ze ziet er belange niet uit zoals op haar foto's doch is heel slank. Na wat trek- en zuigwerk had ze mijn jongeheer toch in aanvalsorde gekregen, doch de penetratie en het neuken stelt niks voor, daar ze zichtbaar niet graag genomen wordt. Ben halverwege gestopt met stoten, daar ik geen zin meer had in deze levenloze pop. Heren als je wil, dat je een tegengoesting krijgt van dvp, dan moet je direct een afspraak met haar boeken….

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Als Eurobel zegt dat het op geen zak trekt, dan neem ik dat advies ter harte en heb ik nul zin om het toch zelf ter plekke eens uit te vogelen.

Daar dient dit forum ook voor, om collega wandelaars te waarschuwen voor absolute nachtmerries en weggegooid geld.

Terug
Naar boven