Eva - Brussel

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Wie heeft ervaring met deze Russische dame? (Eva uit Brussel)

https://www.redlights.be/profiel/eva-124/
Geslacht:Vrouw
Geaardheid:Hetero
Nationaliteit:Rusland
Leeftijd:27 jaar
Lengte:173cm
Gewicht:68kg
Haarkleur:Zwart
Kleur ogen:Blauw
Intiem kapsel:Geschoren
Cupmaat:C
Tattoo(s):Neen
Piercing(s):Neen
Roker:Ja

tel. 0485 78 93 28

A

Anonymous

Guest
Ik dacht van deze dame een recencie te hebben gelezen bij de collega's van Youpie. In Youpie zal je niet makkelijk verwijzingen vinden naar bare, men staat er nogal huivering tegenover ! :(
Verleden week zag ik op de franstalige Redlights dat er nog 2 andere gelijkaardige dames een annonce hadden, die dames kwamen uit de Oekraïne en hun annonce was er binnen de kortste keren weer af.
Spijtig, want ik vind grote, voluptueuse vrouwen met dikke tetten het summum.
Persoonlijk, vind ik annonces waarin de vrouwen de Russische of Oekraïense nationaliteit hebben uiterst twijfelachtig. Ook al heb ik zo een zin in zulke supervrouwen, ik vertrouw het niet. Misschien dat dit in de toekomst zal veranderen als ik er eentje te stekken zal hebben. Dan breng ik jullie op de hoogte van mijn escapade.
Dus check Youpie eens uit voor de recencie over Eva. ;) ;)

A

Anonymous

Guest
even goochelt Youpie maar vind niets.
Even hulpje graag.
merci

A

Anonymous

Guest
Ik heb gisterenavond en vanochtend naar die bewuste recencie over eva gezocht op youpie en ik heb die niet kunnen terugvinden :oops: :oops: :oops: :oops:
ofwel is die recencie er afgehaald ofwel heb ik mij vergist, want ik herinner mij wel een recencie over een russische in brussel te hebben gelezen
in ieder geval ben ik erg argwanend over advertenties van russische of oekraïense dames.
sorry :|

Terug
Naar boven