Eva - Brugge

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
385
275
Zit nu in Antwerpen. Heeft er in elk geval een face op staan waar ik niet vrolijk van word, dus ik kan dat wel geloven van die onvriendelijkheid.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
Ik ben juist op date geweest met Eva, want zij ontvangt in brugge.
Afspreken hingt vlot, toen ik aan de deur kwam moest ik efkes wachten maar een vriendin van haar kwam buiten en efkes in de straat gewandelt. Dan kwam zij terug en dan moest ik samen met haar naar boven dan kwam eva tevoorschijn.
Het zijn vriendelijke dames, dat haar job wel goed doet.

Dat is de vriendin van Eva Alisia :

https://www.nzcforum.com/threads/alisia-28-antwerpen-v-namen.21926/#post-304404

Toen ik samen met eva alleen in de kamer was heb ik haar betaalt en dan kleden wij samen uit om in bed te belanden. Eva is een volslanke dame met mooie tatoos, de pijpbeurt was wel goed, tijdens one top heeft zij haar bh uitgegaan en het waren mooie heuveltjes. One top valt wel mee, dan vroeg zij missionaris maar eerst heb ik haar kutje gebeft, het kutje smaakt wel fris want zij heeft ook een mooie blauwe klitpiercing aan. Tijdens missionaris kon ik lekker goed doorstoten, want zij genoot ook wel van de seks. Na een tijdje doorstoten heb ik doggie gevraagt, en doggiestyl was ook wel goed want ik kon haar lichaam zien want de kamer is ook heel goed verlicht dus het was een uitstekende date voor een herhalingsvatbaar. Zij is lief en aardig maar stil tijdens de date.

De prijzen zijn:

15 minuten 50€
30 minuten 100€
1 uur 150€
En voor zonder condoom neuken is 50€ extra.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.247
438
De volgende keer ga ik wel alisia bezoeken, want toen zij buiten op straat was het wel een heel mooie verschijning want zij is een mooi skinny girl met een strak kontje.

Terug
Naar boven