euro-sleeper naar praag het vertrek :

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Het gaat hierom: als je iets schrijft, wil dat nog niet zeggen dat het ook gelezen wordt. Elke bijdrage moet concurreren met elke andere bijdrage. Hoe verhoog je de kans dat je bijdrage gelezen wordt? Met een goede titel, een bladspiegel die niet te zwaar is enzovoort. Dat heeft verder niks met wonders of richtlijnen te maken.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
heeft verder niks met wonders of richtlijnen te maken.
Wel , Mijn beste Milez . Geef het forum dan maar het goede voorbeeld !

Fantaseer Jij dan maar het vervolg Van Mijn beleving in Praag !
En schrijf dit hier dan maar neer ( let wel op en gebruik auto correct of misschien Word-Pad , zodat je jezelf niet belachelijk maakt moest er eens een verkeerde toetsaanslag voorvallen ) .

Dit komt voor ons beiden dan mooi uit ! Wederom een post erbij met een heerlijk leesbaar verhaal ( ook al is het dan ontstaan uit Jou fantasie ).

En voor Mij persoonlijk veel makkelijker om niet meer mijn beleving te hoeven delen om dan negatieve reacties te krijgen van zelfverklaarde Universitaire hoogleraars !

Ik kijk vol verwachting al uit naar Uw gefantaseerde bijdrage ! Ps. Hopelijk is dit fatsoenlijk opgesteld met de correcte letter en tekenswaarde zodat iedereen dit duidelijk kan lezen ..

Met vriendelijke groeten Jordy .

Laatst bewerkt:

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hi Jordy,

Ook ik heb met smaak gelezen van je bericht. Maar ik geloof onze collega's ook wel dat het makkelijker leest met de nodige punten en comma's. Wat ik je wil zeggen is: " til er niet zo zwaar aan, dat is het zeker niet waard".

Het is zeker niet met slechte bedoelingen geschreven die opmerkingen naar je. Dus laat het wat los.

Ik ben alvast gezond jaloers op je ervaring.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Het is zeker niet met slechte bedoelingen geschreven die opmerkingen naar je. Dus laat het wat los
Bedankt voor je steun . maar waar ik het zwaarste aan til , is dat Milez tot 3x op 1 onderwerp van zich wil laten horen .
Mischien is het lezen wel makkelijker op een andere manier van opstelling , maar het word alsnog gelezen En begrepen !
Dus in plaats te lezen en te genieten van de inhoud , is er dan weer ergens eentje die het voor de andere lezers wil verknoeien door een complete analise te maken .
En het topic tot 3x te vervuilen .

Ik ben in het verleden ook al eens 1 jaar hier op het forum weggebleven voor een andere bemoeizuchtige persoon , dus zal voor mij zeker geen enkel probleem worden om dit te herhalen .

Jammer dat de lezers die meer waarde hechten aan de inhoud tegenover de opstelling dus geen vervolg zullen krijgen , door een doordrammertje .
Maar bekijk het zo , je kan geen ommelet bakken zonder eireren te breken .

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Het gaat hierom: als je iets schrijft, wil dat nog niet zeggen dat het ook gelezen wordt. Elke bijdrage moet concurreren met elke andere bijdrage. Hoe verhoog je de kans dat je bijdrage gelezen wordt? Met een goede titel, een bladspiegel die niet te zwaar is enzovoort. Dat heeft verder niks met wonders of richtlijnen te maken.
Je bent zo wat de enige die zich er aan stoort blijkbaar. Zo erg was het toch niet?
En als de schrijver dan blijk geeft dat ie niet gediend is van je commentaar ga je het verder "uitleggen". Je hoeft niet verder te overtuigen. Laat iedereen schrijven hoe hij wilt en vind je het onleesbaar? Dan ga je iets anders lezen. Laat iedereen gewoon in hun waarde ipv dat ge-azijn-urineer de hele tijd.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Met enig verbazing moet ik constateren dat er inmiddels 2 !!! bladzijden geschreven wordt over het de indeling van een stuk tekst dat voor zover ik het inschat fictief is (als het niet fictief is hulde aan de schrijver)

Ik betreur dan ook de conclusie dat ik trek (maar zie eigenlijk geen andere) dat er toch heel wat dvp's op leeftijd hier het forum bezoeken en vol kladden.

Hooked

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Ik heeft genoten van je schrijven en dat word verziekt door enkele personen, zo jammer dit .
Die zeikers hebben niets anders te doen zeker door mooi verhaal af te kraken

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Ik heb dit verhaal eerder niet gelezen, vanwege de grote lap tekst zonder alinea's etc. Dat komt omdat het dan meestal ook moeilijk leesbaar is en met veel spelling/grammatica fouten.

Nu had ik wat tijd over en het viel me heel erg mee. Ik ging zelfs richting het einde steeds sneller lezen. Met veel fouten erin lukt me dat niet. Terugkijkend de "..." tussenin werken ook als soort alinea's. Echter met echte alinea's moet je steeds weer terug naar links. Dat leest minder snel.

Van alle achter elkaar geschreven verhalen vind ik deze een van de beste.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Deze tekst was erg makkelijk te lezen en zeer vermakelijk. Daar heb je echt niet de hulp van hoofdletters of paragraafindeling voor nodig om het te kunnen begrijpen. Dus een vervolg wordt zeer gewaardeerd.

Als ik de hoofdpersoon zou zijn, zou ik die twee dames bij ons op de hotelkamer hebben uitgenodigd de nacht door te brengen. Maar niet voordat we eerst in het nachtleven van Praag nog twee jonge slanke Tsjechische meiden erbij hebben opgepikt die het ook wel zien zitten om met zijn allen een orgie te houden.

Uiteraard had ik voor deze trip minstens een week zaad opgespaard, zodat ik voor al die 5 meiden voldoende zaad in elk van hun kutjes zou kunnen pompen. En dat ze dat bij elkaar eruit zouden likken.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
die twee dames bij ons op de hotelkamer hebben uitgenodigd de nacht door te brengen.
Ik denk dat ik bij die twee amsterdamse meiden weinig kon betekenen als man .. ze waren zeker wel vriendelijk tegen me , maar duidelijk genoeg zuiver lesbo's ! .. want al hun aandacht ging uit naar mijn reispartner .
ze waren zeker geen mannenhaters , maar ik denk als ik wat meer had geprobeerd , dat ik dan niet zo een geil vrouwen Trio'tje had kunnen aanschouwen .
Bovendien was het voor mij ook de eerste keer dat ik met mijn gewone vriendin sex heb gehad , want zolang ik ze al ken was er geen sprake van sex met elkaar ... nog minder dat ik zou vermoeden dat zij een Bi kantje had ... nooit wat van gemerkt daarvoor ..
dus ik ben blij dat ik deze ervaring niet verknoeid heb ..
en op ons eigen hotelkamer hebben we ons gedurende ons verblijf zeker niet verveeld ...

Doch ga ik hier niet meer over verder schrijven wegens bovenstaande redenen ..dus dit was enkel maar ter info dat het enkel mijn ervaring maar is geweest in de trein .

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
zonder hier over door te bomen .. wil ik vooral " Milez" nog eens attent maken op de duidelijk opgestelde "Forum regels " die hij blijkbaar nooit gelezen heeft ik citeer een klein stukje .. let vooral op de laatste regel ! ""

Speel dus in discussies op de bal en niet op de persoon.
Maak elkaar niet belachelijk en veroordeel elkaar niet.
Maak geen op- of aanmerkingen over taal- of schrijffouten.

hierbij dus uit naam van de fatsoenlijke forum gebruikers die mijn ervaring gelezen hebben maar geen verder vervolg krijgen , te danken hebben aan één taalpurist die het verpest voor alle anderen ..

eenjojo

Snuffelaar
11 mrt 2023
1
1
Leuk verhaal wat lekker leest. Of het nou waar is of niet, dat maakt niet uit. Het leukste vond ik het stukje waarin de dames met het witte goedje gingen spelen. Mooi detail!

Benieuwd naar het vervolgdeel genaamd "kruid schieten in praag".

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zie dit onderwerp net en het is een geil verhaal maar wel moeilijk leesbaar omdat het niet in aliena's is verdeeld zoals in een boek of krant.
Dit leest echt niet prettig en dat zou je als schrijver toch zelf ook wel moeten kunnen inzien. Het is eerder 1 lange zin zonder pauze.

Maar blijkbaar is de schrijver nog al snel op zijn teentjes getrapt en kan hij niet tegen opbouwende kritiek. Best jammer.

Terug
Naar boven