Esther - Waalwijk

31 aug 2016
1.194
112
deze avond deze dame geconnect
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/door-heel-nederland_7625078
reageerde heel rap en de afspraak was snel gemaakt .
toen ze volgens haar zeggen vlak bij mijn locatie was begon ze over paysafekaart
ik stuurde haar een foto van het afgesproken bedrag dat ik klaar had liggen op de tafel .

maar dat was niet goed .
nu zit er een verwarde oude man met verse biljetten uit de bancomat deze bevindingen te schrijven .
het was te kort dag om nog naar een pompstation of AH te gaan voor paysafekaart .

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Nu wou ze dus geen cash maar in een paysafekaart hebben. En niet dat je een aanbetaling moest doen ofzo.. jammer voor je..! ;)

31 aug 2016
1.194
112
dat was het rare 7 minuten voordat ze zou arriveren begon ze over die paysafe kaart .
in zo'n korte tijd ga mij dat niet lukken !
ze zei niet stuur een paysafekaart !!
maar kan je een paysafecard halen .
toen ik aangaf dat dat niet lukte en ik het geld in contant liet zien over de app .
zei ze alleen dat dat niet goed was en dat ze in het verleden veel nare ervaring mee had .

ik heb ook nare ervaringen met geld ... het is altijd sneller weg dan het binnen komt :lol: :lol: maar dat terzijde .

achteraf heb ik nog wel een aantal bedenkingen .
1 ze had alleen een postcode geen huisnummer (vroeg ze ook niet naar )
2 de avondklok was geen probleem volgens haar zeggen pas na 22 uur zou ze op de aangegeven locatie zijn .

diegene waar ik mee appte is nederlands het werd vrij snel in net nederlands beantwoord

wat ik nu denk is dat er nooit iemand onderweg is geweest en dat er een persoon zich probeer te verrijken aan
mannen die in hun geiligheid een paysafecard kopen en op sturen .

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ik heb dat ook gehad, gezeur over die paysafecard. Ongemerkt verandert het gesprek in het belang van de andere partij en voor je het weet zit je in discussie over die paysafecard. Tegenwoordig als ik het niet vertrouw vraag/zeg bij voorhand dat ik géén aanbetaling doe. Scheelde vanavond ook weer gedoe en tijd bij een andere dame van plezier. Deze wilde mij zelfs van goede service voorzien door mij wel even een linkje te sturen waar ik de rommel kon kopen. Wie ben ik? Uw geldslaaf, of wat? Sommigen trappen er nochtans steeds in helaas..

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ik heb dat ook gehad, gezeur over die paysafecard. Ongemerkt verandert het gesprek in het belang van de andere partij en voor je het weet zit je in discussie over die paysafecard. Tegenwoordig als ik het niet vertrouw vraag/zeg bij voorhand dat ik géén aanbetaling doe. Scheelde vanavond ook weer gedoe en tijd bij een andere dame van plezier. Deze wilde mij zelfs van goede service voorzien door mij wel even een linkje te sturen waar ik de rommel kon kopen. Wie ben ik? Uw geldslaaf, of wat? Sommigen trappen er nochtans steeds in helaas..

Terug
Naar boven