Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Eergisteren ben ik bij Esmeralda langs geweest.
Via een mede wandelaar haar nummer gekregen.
Via chatgirl geprobeerd maar is een hoop fake.
Alleen Esmeralda niet.
Makkelijk via de telefoon contact gehad en een afspraak gemaakt.
75 euro half uurtje zonder en 150 uurtje zonder.
Bij aankomt deed ze de deur open in een leuk lingerie setje.
De dame heeft mij aangenaam verrast omdat ze er in het echt mooier en slanker is.
Bij het naar de slaapkamer lopen zie je haar man op de bank zitten roken.
Na het financiële gedeelte te hebben verricht kan de pret beginnen.
Lekker tongzoenen waarbij ze zegt dat alles mag behalve anaal en extremen.
Na een tijdje haar te hebben gezoend en gevingerd heb ik haar kutje gelikt.
Deze was heerlijk schoon en lekker nat. Na enige tijd kwam ze klaar. Waarbij ze nog natter werd.
Even later begon ze mij te pijpen.
Zachtjes maar wel lekker.
Op een begeven moment ging ze op mij zitten en begon mij te neuken.
Geil gezicht was het, elkaar af en toe ook ern tongzoen gegeven.
Na meerdere standjes heb ik haar in de missionaris volgespoten.
Waarbij ze met haar handen tegen mijn billen bleef drukken om door te gaan.
Hierna met een handdoek alles schoongemaakt nog wat gepraat en zeeeer voldaan naar huis gegaan.
Mij ziet ze zekers terug, ook voor de mooie prijzen.
Vanmorgen heb ik contact gezocht met Esmeralda en een uur later kon ik al bij haar terecht voor een uurtje plezier. Ik had haar verzocht om een lingeriesetje met kousen aan te trekken en werd daarin niet teleurgesteld. Esmeralda is een slanke veertiger die van nature botergeil is. Eerst heb ik mij uitgebreid laten pijpen want ze sloppy en nat deed. Een mooie toevoeging is dat ze een tongpiercing heeft. Daarna heb ik haar gebeft waar ze van genoot en haar vervolgens in twee standjes geneukt. Toen ze bovenop zat ben ik heerlijk in haar klaargekomen. De tweede ronde heb ik mij weer uitgebreid laten pijpen waarna ik haar eerst doggy heb genomen. Vervolgens heb ik mij opnieuw goed laten pijpen en heb ik uiteindelijk heerlijk mijn lading in haar mondje gespoten. Al met al een meer dan geslaagde date. Ik zal zeker terug komen bij haar.
Gisteravond laat gebeld met Esmeralda die niet meteen had opgenomen. Rond 22.30 had ze me SMS gestuurd of ik had gebeld en of ik haar kon terugbellen. Ik heb haar weer gebeld en gevraagd of ze beschikbaar was gisterenavond. Ja dat kon, zei ze. Ze klinkt vriendelijk aan de telefoon en gaf me haar adres inclusief huisnummer. 3 kwartier later belde ik aan. Een hele geile, en inderdaad zeer slanke, vrouw deed de deur open. Ik ging een zijkamertje in en zag haar man zijdelings in de woonkamer zitten. Verder heb ik hem nooit meer gezien. Ik heb haar even tonggezoend en daarna uitgebreid gelikt wat ze lekker vond want haar kutje werd snel druipnat. Daarna hield ik het niet meer en heb ik mijn lul in haar kletsnatte kut gestopt en haar missio geneukt met haar slanke benen flink naar achteren. Heerlijk geil was dat. Daarna heb ik haar doggy geneukt en tijdens het neuken vroeg ik haar waar ze mijn zaad wilde hebben. Het maakte haar niet uit. Ik kon m'n zaad ook in haar kut spuiten zei ze. Mag ik m'n zaad ook in je bekkie spuiten, vroeg ik? Ja hoor geen probleem. Dus ik stond op en ze begon mijn lul te pijpen en heerlijk af te zuigen. Snel kwam ik klaar en spoot ik al mijn zaad in haar geile bekkie en slikte ze ook alles door. Nog even nakomen en gezellig gekletst en kwam erachter dat ze erg vriendelijk en open is. Ze doet dit niet alleen voor het geld maar ze houdt er echt zelf van. Het is haar hobby zei ze. Ik was erg onder de indruk van haar vriendelijke karakter en gezegd dat ik nog vaker zou langskomen! Verzadigd en met een tevreden gevoel ging ik weer terug naar huis. Herhalingsgevaar: 200%!
Moet zeggen dat zij een leuk koppie heeft. Zie ook in ieder geval 1 tepelpiercing en volgens mij ook een clitpiercing en dan de tongpiercing wat ik las. Toch maar eens tijd voor gaan maken na wat ik gelezen heb en op de foto's zie.
Heeft iemand nog contact met Esmeralda? Ik probeer haar te bereiken maar het lijkt erop dat ze helemaal offline is, telefoon gaat op voicemail en ze reageert niet meer op cg
Vandaag met goede zin bij Esmeralda belandt maar na het afrekenen kreeg ik te horen dat bare niet meer mogelijk is, althans bij mij. Ik heb het maar bij een pijpbeurt gehouden maar daar kwam ik helaas niet voor.
Dame heeft het afgelopen jaar veel pech gehad door operaties en soa.
Het is een aardige meid maar ik ga niet meer terug.
Ontvangt door de week van 0900 uur tot 1200 uur.