Esmee-Gouda

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
heb haar net gebeld en gevraagd of weekend ook mogelijk is en dat zou verschillend zijn volgens haar en ik zou dan weer moeten bellen.
De stem herinnerde mij aan de stem van Maissa (die ik toen ook alleen gebeld had).
Ook nederlands en zakelijk. Ik heb vermoeden dat het dezelfde meid is. Advertentie lijkt heel veel op mekaar.
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=176&t=2054

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
46
Volgens mij klopt dat wat je zegt en volgens mij is het dezelfde jonge dame die een aantal jaar geleden(2 a 3) de boel oplichtte. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt, adres gekregen en moest bellen voor het huisnummer als ik in de straat was. Toen werd er vervolgens niet meer opgenomen. In de auto lag mijn werk telefoon dus daarmee gebeld en toen werd er gelijk opgenomen. Ik heb me voor gedaan als iemand anders en weer een afspraak gemaakt en ben er vandoor gegaan. half uurtje later gebeld en toen nam ze op dus ik zei dat ik in de straat was.... Toen werd ze boos en zei ze dat ze het druk had en hing ze op. Voor mij maakte het niet zoveel uit want ik moest toch in de buurt zijn maar wees gewaarschuwd.

groetjes willem

Terug
Naar boven