Ervaring: Gratis neuken met dvp ?

A

Anonymous

Guest
Weet niet of jullie ervaringen hebben om een dvp gratis te mogen neuken?

Ik wel, is me 1 keer overkomen, alweer 20 jaar geleden
1997. Had net werk gekregen in Leeuwarden en daarom wel eens wat centjes over. Dus na het werk nog lekker de Weaze over. In het hofje trof ik een afrikaanse dame, midden 20. Had goede klik met haar en kwam in de maanden die daarop volgenden regelmatig bij haar terug.

Het werd steeds meer een gfe experience, Op bepaald moment liep ik gewoon zonder te betalen weer naar buiten (was het echt vergeten, geen vooropgezet plan) Ze vond het prima en daarna betaalde ik haar eigenlijk nooit meer. (werd ook niet bij ieder bezoek meer geneukt, maar 9 van de 10 keer wel) Had altijd wel geld mee voor als ze er toch om zou vragen.

Een keer vroeg ze me wanneer we zonder condoom gingen neuken. Ben daar niet op in gegaan. Was toen in die tijd helemaal nog niet bezig met nzc en had ook het idee dat ze dit vroeg om zwanger van mij te worden. Ze kwam ook al bij me thuis, al keken we daar alleen een filmpje en werd er buiten wat gefriemel niet geneukt.

Ook belde ze me regelmatig. Tot zo ver alles prima. Tot ze een keer aangaf geld nodig te hebben. Niet een beetje, nee tienduizenden guldens (De euro had zn intrede nog niet gedaan) Ik gaf aan dat niet te hebben (en was al helemaal niet van plan dat te geven al zou ik het hebben)

Kort daarna belde ze, overstuur, dat ze problemen had. Wat er precies was weet ik niet. Had wel iets met haar verblijf in Nederland te maken en weer geld. Gaf aan dat ik haar niet echt kon helpen. Ze zei dat ze van me hield ("I love you man!) en dat was het dan. Vervolgens niets meer gehoord en bij een bezoek aan haar kamer in het Hofje zat er een andere dame. Weet tot op de dag van vandaag niet wat er precies met haar gebeurd is. Ik gok op uitzetting, slachtoffer vrouwenhandel of iets dergelijks (al heb ik wat betreft dwang of iets dergelijks nooit iets vermoed, tot op het einde.)

Achteraf had ik wellicht de politie moeten inschakelen, maar vermoed dat ze daar juist dus al mee te maken had (vreemdelingenpolitie)
Denk best nog wel eens aan haar en hoop oprecht dat het goed met haar gaat. Heb haar een periode van een goed half jaar gekend. N

a haar vetrek maakte ik kennis met Jennifer, ook in het Hofje waarmee ik later mn eerste nzc ervaring had.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
ik had in denhaag, in de wandel buurt poeldijk, een italiaanse dame zitten waar ik een leuke klik mee had.
na verloop van tijd over mijn werk gepraat(ik werk in de paprika teelt), en afgesproken om 1 keertje voor een kilootje paprika's te kunnen neuken.
helaas nooit met haar zc kunnen gaan.

Voormalig lid 2933

Toogplakker
21 apr 2016
69
89
ja een keer op de wallen, iemand wilde graag een trio doen, dus vroegen ze iemand die langsliep dus gewoon gedaan :lol:
maar dat was wel met cd

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Echt gratis niet mee gemaakt, wel korting en/of spotgoedkoop, vooral in Thailand, Philipijnen en Cambodja.
Vooral in Cambodja, waarbij je als je vraagt naar de prijs, de meeste dames zeggen "up to you"

Uit fatsoen gaf ik zo'n dame 20 US dollar, toendertijd met gunstige koers zo'n 15 euro, waarschijnlijk kon het ook voor veel minder, maar dat gaat tegen mijn natuur in.

Mvg

Naked

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ja heb ik weleens meegemaakt en om een of andere reden voelt dat toch anders, was toch meer vreemdgaan op dat moment, was bij een dame waar ik al lang en regelmatig kwam. Laatst ook nog met een dvp over gehad. Ik zou bij haar ook wel gratis mogen maar ik zei dat ik dat niet wilde je krijg dan een soort van relatie vind ik qua gevoel en dat is nu echt niet mijn bedoeling. :roll:

31 aug 2016
1.194
112
Heb weleens een avondje in een bekende club met een dame zwembad & 2 uurtjes kamer genoeg drank ..
Niet af gerekend dat werd voor mij gedaan .

Door een pipo die niet wou hebben dat de buitenwereld er achter zou komen .

Valt dit ook onder gratis. ?? :lol: :lol:

Terug
Naar boven