Ervaring Anaal bij vrouw - Wie, wat, enz.. ?

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Collega's

Ik heb geen ervaring met anaal maar het prikkelt me, om dit (ook) eens te proberen...

Hoe pak ik dit best aan ? Wie raad je mij aan in Belgie ? (Regio Antwerpen Mechelen, Brussel). Is dit steeds een meerprijs ? Is dit dan toch met een condoom, enz..
Graag info, tips, advies, ervaringen ,.. hierover !

Bedankt alvast !

LA
🤓

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Wommelgem zitten meestal paar dames die dit doen
Communicatie af en toe moeilijk

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Communicatie moeilijk door het taalgebrek begrepen, maar betreffende het "anaal-gebeuren", wat komt daar zoals bij kijken of is het gewoon drukken !? ;-)

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Ik neuk best veel anaal, zeker met mijn vaste dame die hier zelfs op kickt. Lekker rustig opbouwen met je vingers. Beetje glijmiddel, eikel met beleid door de sluitspier. Dan rustig doorduwen, dame even laten wennen en dan gaan met die banaan. Als een dame lekker spant met haar sluitspier zalig. Eerlijk gezegd zit ik toch liever in een kutje. Maar soms wil ik echt anaal..

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Ik neuk best veel anaal, zeker met mijn vaste dame die hier zelfs op kickt. Lekker rustig opbouwen met je vingers. Beetje glijmiddel, eikel met beleid door de sluitspier. Dan rustig doorduwen, dame even laten wennen en dan gaan met die banaan. Als een dame lekker spant met haar sluitspier zalig. Eerlijk gezegd zit ik toch liever in een kutje. Maar soms wil ik echt anaal..
klopt helemaal zoals je verteld, maar meestal sla ik vingers over😉

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik neuk laatste 2 jaar best wel veel anaal. Meestal gewoon wat "spuw" erop en erin gaat ie. Alleen bij twee van mijn contactjes moet ik wat voorzichtiger zijn.