Ervaring Anaal bij vrouw - Wie, wat, enz.. ?

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Collega's

Ik heb geen ervaring met anaal maar het prikkelt me, om dit (ook) eens te proberen...

Hoe pak ik dit best aan ? Wie raad je mij aan in Belgie ? (Regio Antwerpen Mechelen, Brussel). Is dit steeds een meerprijs ? Is dit dan toch met een condoom, enz..
Graag info, tips, advies, ervaringen ,.. hierover !

Bedankt alvast !

LA
🤓

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Wommelgem zitten meestal paar dames die dit doen
Communicatie af en toe moeilijk

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Communicatie moeilijk door het taalgebrek begrepen, maar betreffende het "anaal-gebeuren", wat komt daar zoals bij kijken of is het gewoon drukken !? ;-)

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Ik neuk best veel anaal, zeker met mijn vaste dame die hier zelfs op kickt. Lekker rustig opbouwen met je vingers. Beetje glijmiddel, eikel met beleid door de sluitspier. Dan rustig doorduwen, dame even laten wennen en dan gaan met die banaan. Als een dame lekker spant met haar sluitspier zalig. Eerlijk gezegd zit ik toch liever in een kutje. Maar soms wil ik echt anaal..

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Ik neuk best veel anaal, zeker met mijn vaste dame die hier zelfs op kickt. Lekker rustig opbouwen met je vingers. Beetje glijmiddel, eikel met beleid door de sluitspier. Dan rustig doorduwen, dame even laten wennen en dan gaan met die banaan. Als een dame lekker spant met haar sluitspier zalig. Eerlijk gezegd zit ik toch liever in een kutje. Maar soms wil ik echt anaal..
klopt helemaal zoals je verteld, maar meestal sla ik vingers over😉

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik neuk laatste 2 jaar best wel veel anaal. Meestal gewoon wat "spuw" erop en erin gaat ie. Alleen bij twee van mijn contactjes moet ik wat voorzichtiger zijn.

Eentje spant zo erg dat ik met moeite mijn wijsvinger erin krijg. Heb haar dit weekend anaal geneukt, is echt kinky en lekker, maar hou er rekening mee als je hem eruit haalt na te hard en lang pompen je soms voor een verassing komt te staan.💩

Vind ik dit leuk? Nee. Hoort dit er bij? Ja.

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Ik doe dit nou en dan ook. Gezien mijn iets boven gemiddelde maat is goed voorsmeren en ontspannen kringspier belangrijk. Als het te stug is heb ik er geen plezier in. Tenslotte heeft en kut natuurlijke smeerwerking, een kont niet, da's oneigenlijk gebruik... er is wel wat smering op de darmslijmvliezen om het glijden van de poep te bevorderen. Maar aan de uitgang is het meer droge huid. Eens eikel & schacht binnen zijn gaat het vanzelf. Een mijner contacten kan zelfs anaal klaarkomen. En ja, af en toe wat gebruikssporen kunnen eens voorkomen. Part of the joy😁. Een goede kwak glijmiddel kan preventief werken. Verder gericht zoeken, naast het hol zijn er nog andere persoonlijke voorkeuren.

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
Ik lees dat er bij anaal toch soms wat meekomt...
Kan er dan nog steeds gewisseld worden eigenlijk van het ene gaatje naar het andere ?
Dus van anaal terug iets lager en terug in de poes of is dit not done ! ?
LA
🤓

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Ja, inderdaad, van anaal naar vaginal veroorzaakt veel te vaak vaginitis, heel onaangenaam voor de vrouw.

Van Wikipedia: "Vaginitis of colpitis is een ontsteking van de binnenste wanden van de vagina, de schaamlippen en het weefsel rond de vagina. Het is geen ziekte op zich, maar een verzamelnaam voor vaginale infecties (bijvoorbeeld gonorroe), schimmelinfecties (bijvoorbeeld candida-soorten), irritaties, trichomonas vaginalis (een eencellig diertje) of een tekort aan het vrouwelijk hormoon oestrogeen. De symptomen ervan zijn jeuk, een brandend gevoel, een verandering in de kleur, geur of hoeveelheid van de afscheiding of pijn. De diagnose is makkelijk te stellen door middel van een routineonderzoek."

De ontsteking kan worden overgedragen op de eikel van de penis, met alle problemen van dien... Een branderig gevoel, na vaginaal sex, op de eikel is ook heel onaangenaam.

:unsure:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Anaal is een apart dingetje, ik neuk heel veel anaal, heel veel en het is het lekkerste wat er is, iedere trans spoelt van te voren als ik kom en dames soms gebeurt het in the heat of the moment onvoorbereid

Dus dan kan er iets aan je pik zitten. Niet erg die kont volspuiten ff douchen en dat kutje weer beginnen te beffen en dat ook van een goede creampie voorzien

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Collega's

Ik heb geen ervaring met anaal maar het prikkelt me, om dit (ook) eens te proberen...

Hoe pak ik dit best aan ? Wie raad je mij aan in Belgie ? (Regio Antwerpen Mechelen, Brussel). Is dit steeds een meerprijs ? Is dit dan toch met een condoom, enz..
Graag info, tips, advies, ervaringen ,.. hierover !

Bedankt alvast !

LA
🤓
Ik neuk redelijk vaak mijn vriendin en veel van haar vriendinnetjes anaal, en ze vinden het allemaal heerlijk
Ik heb gemerkt dat het makkelijker gaat als je een glijmiddel gebruikt dat licht verdoofd die kan je overal wel kopen of een zalf (drogist) waar lidocaïne in zit, babyolie is ook top en haar kont gaat er heerlijk van glimmen
Het is dan makkelijk vol te houden voor de dames dit omdat ik nogal een grote maar vooral dikke pik heb, en het dan al snel te pijnlijk wordt voor ze
Er zijn ook standjes waar het gemakkelijk is dan andere
Laat de dame vooral zelf in het begin een beetje rustig zelf je pik naar binnen duwen door haar kont naar achteren te bewegen, druk je eikel gewoon tegen haar kontgat aan en laat haar hem door naar achter te bewegen naar binnen glijden vooral zelf niet helemaal in het begin dat ding hard naar binnen rammen
Hierdoor knappen veel vrouwen af en kan je het verder vergeten en dat zou zonde zijn
Dus eerste ff haar haar gang laten gaan
Daarna als je merkt dat je harder kan of dat ze dat graag wil probeer je wat harder te stoten en sneller
Hierdoor wordt het voor de dames ook prettiger en maak je er voor je het weet net zo'n anaal verslaafde van als mijn vriendin die in het begin van onze relatie toch zwoer dat het enige wat in haar kont ging mijn tong was, daar denkt ze nu heel anders over 😂😂😂
Succes!!

Creamie Thomas

Toogplakker
24 jun 2025
112
250
Ik neuk regelmatig dvp's en niet dvp's anaal als ze voor anaal openstaan en ik heb er nog niets aan overgehouden. Veel glijmiddel gebruik ik niet, en het kan gebeuren dat er ook geen glijmiddel wordt gebruikt. Het moment dat je je lul in hun kont steekt is het altijd wel wat aftasten maar na een tijdje gaat het in mijn geval zeer soepel. Heb er al gehad die het graag rustig aan willen doen, maar heb er ook al gehad dat je serieus mag beuken in hun kont of die je pik anaal volledig leegrijden. Dat er eens wat uitwerpselen aan je lul kunnen hangen hoort erbij zeker?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kans op een soa is iets groter bij onbeschermde anale sex.
Maar wie nzc doet loopt sowieso meer risico op een soa, dat weten we allemaal.
Is onderdeel van de hobby en je kan aan de beurt komen, soms nooit, soms
meerdere malen.
Net een loterij: je wint nooit wat of soms vaker.
Ben je bang voor soa oplopen, dan beter deze hobby niet beoefenen.

Terug
Naar boven