Eroxx - Balen

A

Anonymous

Guest
Ik heb ze twee keer een mail gestuurd om eens te informeren wat hun verwachting is, ik krijg gewoen geen reatie :( :(

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Heropening zal nog wel even duren, gezien het nieuws van gisteren waar Plopsaland in voor kwam, begreep ik dat onze vriendelijke buurland ook de slot na 1 april aanhoud.

Ik was er 4 jaar geleden geweest, na een date in Terneuzen naar Balen gereden. Ik zag een actie 50 euro voor een middag en had nog zin. Het was een gangbang feest, helaas geen dame die bare deed. Ik kreeg van een gastvrouw een rondleiding met een paar andere nieuwkomers. Het is een mooie club, met mooie ruimtes en een mooie tuin. Het is natuurlijk wel treffen wat betreft de bezoekers, w.o. de aanwezige dames en stellen. Ik had toen geen bare ervaring gehad. Maar wel mee mogen doen met een paar stellen. Een slanke getatoeëerde paaldanseres was wel het hoogtepunt.

Ik lees ook in deze topic reacties dat het bezoek niet geslaagd, ik zag op die dag ook heren die niet aan hun trekken kwamen. 1 Man ging zelfs tegen een mooie volslanke milf tekeer met kort rood haar. Haar mocht ik enkel likken terwijl er 10 man om heen stonden. En ook ik had ooit een party bezocht waar ik niet aan mijn trekken kwam. Dan is de beste keuze om dit te accepteren, want die man werd naar de uitgang begeleidt.

Desondanks dat er geen bare contact mogelijk was, had ik een geslaagde middag, met actieve en ook bewuste chill momenten. Ik had van de zon zelfs een kleurtje gekregen.

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
haan69 zei:
Ik heb ze twee keer een mail gestuurd om eens te informeren wat hun verwachting is, ik krijg gewoen geen reatie :( :(

Ik heb vroeger ook eens mail gestuurd naar Eroxx ivm inkomprijs voor tgirl party. Nooit antwoord op gekregen. Volgens mij lezen ze die gewoon niet.

A

Anonymous

Guest
Ik las op de site dat ze hopen begin september misschien weer open te kunnen gaan.
Wel natuurlijk met allerlei regels.... :lol:

tartinut

Toogplakker
26 okt 2015
114
7
Bij de ingehuurde dames is idd geen bare nodig, maar er komen zeker koppels die bare gaan..zelf meegemaakt!

A

Anonymous

Guest
tartinut zei:
Bij de ingehuurde dames is idd geen bare nodig, maar er komen zeker koppels die bare gaan..zelf meegemaakt!

Klopt helemaal, als eens gezien dat een blonde hollandse milf zich aan de toog al bare liet pakken, hij zat op een kruk en zij stond met de rug naar hem toe, en ze liet ze rustig minuten lang neuken door een jonge gaast met een flinke pik, die was der in ieder geval wel bereid toe om zich bare te laten pakken. Een andere man speelde met haar dikke boobs, geweldig geil gezicht. :eek: :p

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Dus vrijdag terug open gegaan zat afgeladen vol, hing een uitgelaten sfeer en sex overal. Twee keer bare kunnen gaan en nog meer bare gezien. Bijna elke vrouw was hitsig leuke avond gehad.

A

Anonymous

Guest
Hotboy8001 zei:
Dus vrijdag terug open gegaan zat afgeladen vol, hing een uitgelaten sfeer en sex overal. Twee keer bare kunnen gaan en nog meer bare gezien. Bijna elke vrouw was hitsig leuke avond gehad.

Goed om te horen dat het weer een geile boel was en dat je bare hebt kunnen gaan.
Ik ga waarschijnlijk maandag 11 oktober Cum Contest, lijkt me wel wat om dat mee te maken. :p

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Klaassbare zei:
Hotboy8001 zei:

Goed om te horen dat het weer een geile boel was en dat je bare hebt kunnen gaan.
Ik ga waarschijnlijk maandag 11 oktober Cum Contest, lijkt me wel wat om dat mee te maken. :p

Moet wel zeggen 1 keer in de donkere ruimte na een voorganger… en dan met een koppel prive eerst spoot ik haar vol en haar man moest haar schoon likken en had bij het beffen van haar een verloren hand maja als het dat maar is. Ja ben er ook bij de cum contest… gisteren 2 x bare en 3 maal met condoom geneukt en 1 keer klaar gepijpt. Had dan ook een blauw piltje genomen werkte blijkbaar perfect.

A

Anonymous

Guest
Hotboy8001 zei:
Klaassbare zei:
Hotboy8001 zei:

Moet wel zeggen 1 keer in de donkere ruimte na een voorganger… en dan met een koppel prive eerst spoot ik haar vol en haar man moest haar schoon likken en had bij het beffen van haar een verloren hand maja als het dat maar is. Ja ben er ook bij de cum contest… gisteren 2 x bare en 3 maal met condoom geneukt en 1 keer klaar gepijpt. Had dan ook een blauw piltje genomen werkte blijkbaar perfect.

Weet iemand of er vrouwen zijn die parenclub begeleiding (bare) aanbieden hier voor een of meerdere mannen?

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Bareboy and his beautiful wife are going to Eroxx on Saturday.
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Have fun, is alleen voor koppels toegankelijk :mrgreen:

A

Anonymous

Guest
Las op Girlsreview dat donderdag roodharige Kathleen daar was, die zich bare laat pakken....
Wordt tijd dat ik ook weer eens ga.... :p

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik ben er gisteren geweest ik vond het een drama... heel veel mannen en paar 50 plus dames.. ik was 15 min binnen daarna naar de andere club geweest in Balen. Ook dat viel mij erg tegen qua dames.

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
Ik was er ook rond half twee en tot vijf uur gebleven was voor mij een topmiddag genoeg gedaan en gezien.
Blijkbaar in een andere film gezeten. Een kwartier binnen dan heb je zeker rondgerend...

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Ik ben er afgelopen mei 2 keer op een maandag geweest.
De enige bare actie die ik heb meegemaakt in PZC zonder CIM. :(

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
werkt Lore daar.?
die meid kon goed deepthroat pijpen.. en was niet vies van zaad (slikt wel niet)
:D

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Ik overweeg om weer eens naar Balen af te zakken, dit keer eens op een donderdag overdag, voor de 'Bukake sexparty'.

Ik ga niet zo vaak omdat alles NMC is en sommige dames zelfs PMC. Ik kan niet echt genieten met condoom dus dat sla ik dan maar over.

Mijn sex blijft daardoor beperkt tot die dames die PZC en bereid zijn tot het einde te gaan, met al dan niet het zaad in hun mond of op hun lijf.
Is erg lekker dat huid op huid contact, en toch noch een vorm van bare sex waar ik heel erg van kan genieten.
Daarnaast geniet ik ook van een geregeld verzorgen van een befbeurtje als tegenprestatie voor het ontvangen genot... :)

Toch hoop ik steeds weer dat er een keer stellen/dames zijn die wel voor bare open staan.

Vandaar mijn oproep hier: Zijn er wellicht stellen hier op het forum die, vermoed ik dan maar, van bare houden en a.s. donderdag ook naar de Eroxx afzakken?

Ik maak graag kennis met jullie... ;)

Terug
Naar boven