Erotische / Sex Sauna

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
weten er mensen toevallig erotische sauna's of nu ja sauna's waar meer mag dan zitten en zelfs niet te veel kijken?

Er zijn erg veel gay sauna's en sommig hebben heel af en toe wel eens een gemengde dag en die zijn dan wel leuk voor met een leuke dame heen te gaan.

Maar wie weet er nog? sauna's waar sex is toegelaten.

Ik ben jullie eeuwig dankbaar :)

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
In privé-sauna's is altijd sex mogelijk, dacht ik toch. Ze kijken zelfs vaak mee van op de receptie. Kunnen zoals de hotels veel verhalen vertellen, ook over bekende mensen haha.

In publieke sauna's is in jacuzzi (onderwater) en stoombaden vanalles mogelijk maar geen enkele familiesauna zal openlijk sex toelaten.

Met erotische sauna's, niet de gay want met die wel, heb ik geen ervaringen.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik zoek persoonlijk geen prive sauna, Ik hoorde van vrienden dat zij eens in alkmaar geweest waren Sauna Javali – LGBTQIA+ friendly en daar was het wel leuk blijkbaar. het was een mix dag toen dus mannen en vrouwen toegelaten.
Maar uit belgie nogal ver.

A

Anonymous

Guest
Javali is een gay sauna, heel gezellig. De swingers vrijdag stelt absoluut niets voor, zelden of nooit een vrouw gezien daar. Er is dan wel vaak een behoorlijk dikke meid, die je niet mag aanraken...

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Je hebt azurra 3 dagen in de week gemixt en erg druk met stellen
Steamworks arnhem elke maandag mixdag

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Steamworks is niks is mijn ervaring. Bij Azzurra moet je het een beetje treffen. Veel allochtonen soms.
Verder heb je nog http://www.saunajdj.org/
een erg hoge entree en scorekans erg wisselend. Zeker niet gaan op nudisten dagen, dan kan het er erg rustig zijn. Ik ben er een paar keer geweest maar azzurra vind ik beter.

renmar

Snuffelaar
26 dec 2019
2
0
Hoi,

Mijn naam is Laura en ben blijkbaar 1 van de weinge vrouwen op dit forum..

Ik kom samen met mijn man wel eens in sauna Azzurra. We zijn dus een (low-profile) swingerstel.
Ik heb lang bruinrood haar, 1.76 m lang, 67 kg, volle DD-cup, en een kaal kutje met piercing. Misschien heb je mij weleens gezien (of misschien meer), zo ja, laat even weten.. Vind ik leuk om te horen.
Regelmatig vraag ik op zo'n avond een leuke man erbij om samen lekker in het bubbelbad te zoenen, op de rand van het bubbelbad elkaar te likken en te pijpen en onderwater, en uiteindelijk boven water lekker bare te neuken. Condooms en chloorwater in trouwens ook geen gelukkige match.
Meestal gaan we na het bubbelbad in zo'n afsluitbare ruimte waarbij mijn man dan op afstand toekijkt (vind 'ie geil, hahaha).
Neuken doe ik vrijwel atijd zonder condoom maar laat niet altijd in me klaarkomen. Meestal op m'n buik, borsten, gezicht of kutlipjes. Ik vind het op zich heerlijk om me te laten volspuiten maar doe dat niet heel vaak. Ik wil wel een beetje maat houden. ;)

Ben benieuwd wie hier sauna Azzurra (of mij/ons) kent en wie misschien wel eens langs wil komen.

xxx
Laura

stan

Toogplakker
9 sep 2015
43
4
Hoi Laura, Ik ben al een tijdje van plan om naar Azurra te gaan, maar het is er nog nooit van gekomen.
Hopelijk laat je het hier weten wannweer jullie weer gaan. Ik heb wel zin om geil met je te bubbelen en neuken.
Groetjes, Stan

stan

Toogplakker
9 sep 2015
43
4
Hoi Laura, Ik ben al een tijdje van plan om naar Azurra te gaan, maar het is er nog nooit van gekomen.
Hopelijk laat je het hier weten wannweer jullie weer gaan. Ik heb wel zin om geil met je te bubbelen en neuken.
Groetjes, Stan

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
renmar zei:
Ben benieuwd wie hier sauna Azzurra (of mij/ons) kent en wie misschien wel eens langs wil komen.
xxx
Laura
Hoi Laura,

Ik was daar in augustus 2018 geweest. Had met een blonde milf afgesproken, die ik tijdens oud en nieuw 2017 bij partyplayers leerde kennen. Zij was in gezelschap met 2 mannen en een vriendin. Dat was echt een zinderende avond. Ik dacht rustig te beginnen; lekker in mijn eentje in de bubbelbad. Het viertal kwam erbij en een orale orgie startte. Er kwamen veel mannen erbij en later kwam een jong stel bij. Heerlijk hoe ze meegenieten. Grappige was dat die jongen zijn vriendin naar mij stuurde en ik stuurde die ene vriendin op hem af. Hij dacht rust te hebben, mooi niet dus. Wat ik minder vond, is met z'n 5en -op een warme zomerdag- in een hokje gaan, dp's bij die dames was gelukt, maar het was veel te warm. Ondanks dat was het een zeer geslaagde avond en dit wil ik zeker weer beleven. Toch vraag ik me af of ze neuken in het bubbelbad tolereren. Bij enkele andere parenclubs wordt het personeel al scherp als er 2 beginnen te tongen in een bubbelbad. Wat ook leuk is daar is de bar, gezellig een drankje en zoals ik het ervaarde, was de entree best wel spannend, want je komt letterlijk in die bar binnen. Op die avond was er enkel sprake van safe sex. Voor een geile afspraak kom ik graag weer en zeker als een vrouw heerlijk in een bubbelbad zc geneukt wil worden. Natuurlijk begrijp ik dat de man mee wil doen en als het vrw gericht is, vind ik het boter geil. Wat ik ook geil vind is dat de man close up foto's schiet of filmd. Spuiten is heerlijk en dat geschied naar de wens van het stel, zo vind ik intern lekker maar ook op de lichaam of in de mond. Bij de laatste lik graag ik mijn room op voor een geile cumswap.

Als ik jullie ervaring lees tref ik jullie graag en bij een goede klik kan veel ;)

Cumgiver

A

Anonymous

Guest
Azzurra is superleuk. Hoop jullie daar nog eens tegen te komen. Nu maar hopen dat het snel weer open mag🌼

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Hoe is het tegenwoordig in Azzurra? Even afezgien van het feit dat nu alles gesloten is. De laatste paar keer dat ik er was (2019) was het eigenlijk niet veel soeps, een overschot aan allochtone mannen die opdringerig waren. Weinig stellen en vrouwen alleen. Was ik er gewoon op een verkeerde dag en dus pech of is dit structureel zo?

A

Anonymous

Guest
Er wonen in dat gebied gemiddeld meer nieuwe Nederlanders, dus lijken ze oververtegenwoordigd.
Verder moet je een beetje geluk hebben wie je leuk vindt.
Ik ga soms met een dinnetje naar de stellendag, ook erg leuk zonder jagers in je kielzog.

Terug
Naar boven