erotische massage/happy ending Dordrecht

HertogJan

Snuffelaar
2 jul 2021
20
1
Iemand enig idee welke massagesalons een erotische body to body of happy ending massage aanbieden?

antwoorden via dm uit discretie mag natuurlijk ook!

HertogJan

Snuffelaar
2 jul 2021
20
1
Cerato zei:
https://www.chinese-massage.net/adressen/zuid-holland/dordrecht/De bovenste niet, is massage aan huis, bij de andere twee is het mogelijk.
Uiteraard graag recensie na bezoek.

Ik heb meerdere ervaringen onderhand met de onderste massagesalon.

Ik heb er 2 dames meegemaakt, een relatief jonge dame en een wat oudere dame.

Bij de jongedame heb ik een half uur genomen, dit kost €25 en tijdens het afspreken van de massage werd mij ook aangeboden om een " gehele massage " te krijgen voor €45. de massage was okay, niet heel bijzonder eigenlijk. Na het masseren van de rug en het omdraaien op de tafel word de jongeheer behandeld: lekker handwerk met olie. Ik heb gevraagd of het nog eventueel mogelijk was om haar ook aan te mogen raken, maar dit was niet mogelijk. De handjob met olie voelde lekker en gauw genoeg spoot ik over haar handjes. Daarna nog even na-masseren en schoongemaakt worden met een lekkere warme handdoek.

Bij de oudere dame heb ik beide een half ( €50 voor alles ) en heel uur ( €70 voor alles ) gehad.
Voor deze dame kom ik elke keer terug, ze is een lieve aziatische milf die ondanks het gebrekkige nederlands toch nog vaak leuke opmerkingen heeft.
De massage van een half uur is beter dan die van de jongedame. oke.. hij is ook niet echt geweldig of iets, alleen toch geeft zij meer aandacht aan het masseren en drukt ze wel vaak op fijne punten. Na het omdraaien wrijft ze eerst nog even zacht over je dijen en gaat dan ook heerlijk met olie aan het werk. Voor mij voelt het af en toe soms alsof ze gewoon met haar mond bezig is, ze glijdt zo heerlijk op en neer. Ze geeft ook aandacht aan de balzak en combineert dit heerlijk met het aftrekken. Een verschil met deze dame is dat zij plotseling zelf haar hand op haar kont neerlegde, ik mocht lekker aan haar benen en onderkant zitten (je mag alleen niet in het broekje), ook gaat voor €50 extra haar topje uit en mag je haar borsten aanraken. Ik heb een afspraak later nog gevraagd of body to body ook mogelijk was, alleen dit kon niet.
Ik heb nu meerdere keren het handwerk van deze dame aan mogen voelen en het voelt elke keer heerlijk, ze geeft aandacht aan alle juiste plekjes en daarom kom ik elke keer ook geweldig over haar handen heen.
De na-massage was ook lekker, alleen soms wat gehaast door de tijd.
De massage van een uur is voor het teasen aan te raden, tijdens deze massage geeft ze bij het op de buik liggen al teasend aandacht aan de billen, dijen en de jongeheer. Een beweging die ik heerlijk vond was met een hand zachtjes van de billen naar de penis met een willekeurig knijpje of lichtelijk krasje van de nagels en de andere hand die van de nek tot aan de onderrug " kietelt/glijdt".

om er maar een einde aan te maken, het is altijd wel raak hier, alleen wel met het juiste meisje/vrouw. Er is alleen geen body to body, neuken, of echt 'erotische massage', dus als je echt per se daar naar zoekt kan je deze salon overslaan.

Goh van al dat typen ben ik echt weer toe aan een lekkere massage...

HertogJan

Snuffelaar
2 jul 2021
20
1
Warbie zei:
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/dordrecht/552937-ginaDeze dame iets voor je? Werkte eerder in massagesalon in Rotterdam, veel mogelijk.

Volgens eerdere berichten over haar heeft zij bij Kim's massagesalon gewerkt. Ik ben er zelf nooit geweest, alleen als ik zie wat zij aanbieden word ik wel nieuwsgierig naar deze dame. Dit is er wel eentje om even te onthouden, als ik langs ga zal ik het hier vertellen.

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Ik ben een paar weken geleden naar de onderste geweest en dat was een aparte ervaring, de kamer was erg klein dus bijna geen ruimte om je uit te kleden plus dat de dame in de kamer bleef...
Toen ik mijn onderbroek uit deed liep ze snel naar haar collega om iets te zeggen, waarschijnlijk om aan te geven dat ik een meer wilde.
3 kwartier kriebelen op je rug en na het omdraaien er werd er snel een rukje aan geven, ik heb wel gezegd dat de massage wel wat harder mocht maar dat werd niet begrepen.
De hygiëne was ook slecht er werd een stuk papier op het bed gelegd en een deken uit de hoek over me heen, daar kwam ik na afloop achter toen ze hem waar terug legde, het doekje bij het gat aan de bovenkant kant werd wel verschoond na afloop.
Door het mondkapje kon ik niet goed inschatten hoe oud de dame was, ze had wel mooie ogen.
Dus dat was weer een ervaring rijker en 80,- armer maar geen herhalings gevaar.

Terug
Naar boven