Erotische cafe Oud Turnhout

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
hoe is het eigenlijk met dat erotische cafe in oud turnhout?
Ik weer dat ze dat aan het renoveren waren maar daar blijft het ook bij denk ik.
Volgens mij gaat dat niet meer open jammer genoeg.

wwam

Toogplakker
22 aug 2015
211
28
Ik heb gehoord dat in de nieuwe club het bare swingen gestimuleerd gaat worden, het zou het thema van die club worden

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Vergunning schijnt aangevraagd te zijn. Gemeente mag daar 6 weken voor uittrekken.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dank je. Volgens de site starten ze per 1 juni. Lees ook de huisregels en wie er heen heel veel plezier

subje&D

Snuffelaar
2 mei 2019
23
4
TEASEN, PROVOCEREN, GLUREN, MAAR VOORAL SEKSUEEL SHOCKEREN,WORDT IN ONZE SWINGERSLOUNGECLUB.. ZEER OP PRIJS GESTELD!

Quote van hun website....

Dat beloofd een leuke club te worden denk ik. :D

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Benieuwd, zeker als de mannen van Amai erachter zitten, gaat het volk zich dan verspreiden tss Meer en Oud-Turnhout of toch nog een ander publiek?

Uiteindelijk zijn er in die regio toch al wel clubs zat imo, Amai te Meer, Villa 21 in geel, Maxfollies in Lichtaart, Eroxx te Balen, .... benieuwd of al die clubs gaan blijven overleven. Zo ubergroot is de swingerswereld ook weer niet en zeker niet het gedeelte dat interesse heeft in feestjes met een mannenoverschot.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
De nieuwe uitbaters van Oud-Turnhout hebben NIETS te maken met de uitbater van de Amai.
Wel zijn ze via hem aan het pand gekomen.
Maar goed de opening is nu al zo vaak uitgesteld dat het mij zal verbazen of het ooit open gaat.
Overigens de gemeente Oud-Turnhout geeft geen vergunning af voor betaalde sex aan de milfswingerslounge wat ons dus geen sex garantie geeft en door ontbreken van vergunning zal deze "club" zeer waarschijnlijk langere tijd of zelfs permanent onder een vergrootglas (blijven) liggen van de controlerende diensten alsmede politie en justitie.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Zat Maurice van de Goorhoeve daar ook niet een tijdje? De Goorhoeve was wel een mooie tijd.

Ben benieuwd, in oud-turnhout zitten ze hier niet op te wachten. Zo'n amai had al veel moeite om de papieren op orde te krijgen en die liggen ver van het centrum en hebben niet echt buren.

Verder lijkt de markt mij wel wat verzadigd voor nog een club.

subje&D

Snuffelaar
2 mei 2019
23
4
Weet iemand hoe het hier intussen mee is?
Het is zo vlakbij voor ons. Maar het lijkt nog steeds gesloten langs buiten

X dirty

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Na de milfswingerslounge is de huidige eigenaar Coco's maar deze schijnt geen haast te hebben met open te gaan.
Hebben wel gb gehouden a 200, 250 inkom p.p maar of daar veel animo voor was.....
Lijkt mij een mogelijke witwas locatie.

Piet zonder condoom

Toogplakker
19 mei 2021
105
7
Is er tegenwoordig nog iets te beleven in de coco's in oud turnhout ? ben er een keer geweest bij de vorige eigenaar toen heerlijk bare geneukt gehad .

Terug
Naar boven