Erikka /Karlaa - Roosendall/Almere (zwerf circus!)

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik denk dat ik haar ken als ze eerst in Assen heeft gezeten. Ze zwerft door t hele land met een paar dames. Dan niet heen gaan! Veel beloven niets nakomen. Ik heb mijn geld terug gekregen en ben toen weggegaan. Kon geen recensie meer schrijven want de adv was toen weg. Ze is wel heel mooi en tiny..

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Toen ik zou beginnen nam ik nog even door wat op de app besproken was.. zij wist van niets dat was haar vriendin die dat gezegd had. Ze gaf ook aan maar heel even te willen neuken omdat mijn lul te groot zou zijn, mocht alleen missio... ben er even voor gaan liggen maar t ging zo krampachtig allemaal... ben afgehaakt en grootste deel geld terug gekregen..vaak gaat t niet zo lekker met die Roemeense dames. En ze komen er mee weg die meiden. Veel geld vragen en geen service..

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Verder weg is nog beter.
Dames met deze treken kunnen we misse als kiespijn

bootjevaren

Toogplakker
10 jul 2021
220
234
Ze zit vandaag in Arnhem . Ik ben 1 x bij haar in Hoenderloo geweest in een chalet op een park . Neuken zonder condoom met intern doneren . €220 voor een half uurtje …kching!!! Wel een heel lekker skinny lichaampje met mooi gezichtje erop .

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Mooie dame, dat is zeker maar 220 euro voor half uur?
Nee dus. Voor een uur al best hoog bedrag.

bootjevaren

Toogplakker
10 jul 2021
220
234
Dure meid €170 betalen voor vluggertje met intern doneren . In standje missionaris liggen pompen met haar prachige verzorgde tenen in mijn mond en al likkend klaargekomen in haar jonge poesje . Ze is duur , maar dan krijgt ze d'r ook van langs .

kvz

Toogplakker
1 sep 2020
31
22
Ze heeft eerder onder de naam Flory het land rondgezworven en destijds ook aardig wat matige/negatieve recensies op Kinky vergaard, maar die zijn allemaal gereset nadat ze haar advertentie heeft vervangen natuurlijk..

Ik denk dat ze het puur op de gruwelijk dure vluggertjes redelijk doet (optifick) maar dat je voor meer dan dat beter elders kan zoeken.
Voor zover my two cents. :p

Markuss

Toogplakker
25 nov 2024
37
24
Ze verandert van naam zoals een kameleon van kleur verandert. Van Karina naar Evelin Alesia Alice en nu Erikka. Dan gaan bij mij alarmbellen af

kechhunter

Snuffelaar
17 jun 2022
6
2
ik heb twee bezoekjes gedaan bij haar.

eerste bezoek was ok maar vond ook al niet goed voor mijn geld.
ze pijpte mij voor 10 minuten heb daarna paar keer kunnen stoten en kwam snel klaar omdat ze erg strak is.(geen boobjob)

tweede bezoek was gewoon slecht ze probeerde me over te halen om 2x klaarkomen voor 300 ik dacht ok maar ik wil langzaam neuken.
alles wat ik wilde zei ze ok maar dat deed ze niet ik had een kleding verzoek ze zei ja maar dat deed ze niet aan ze bood het pas aan nadat ik 1x was klaargekomen. ze pijpte mij voor 10 seconden ik vroeg of ze langer kon pijpen ze zei je bent hard go. missionaris geneukt mocht mijn benen niet spreiden, een kussen onder haar doen mocht ook niet. Nieuwe tieten boobjob echt heel recent denk ik want ik mocht niet aan haar tieten zitten(kleine bobjob). zei ook vaak you need to cum if you want to cum twice you need to cum fast cum fast cum fast. heel opgejaagt en opdringend. meestal als ik klaarkom kan ik gewoon doorneuken ik kan mijn orgasme best lang uitstellen kan zelf ook klaarkomen wanneer ik wil maar met gewoon de hele ervaring nadat ik klaargekomen was mocht alles wel ze deed mijn kleding verzoek, kussen mocht wel onder haar, ik mocht mijn benen spreiden bij missionaris. ze had mijn hele erectie en ervaring verpest ik dacht geef mij maar geld terug ik kreeg 50 terug en ze zei voor de volgende x weet ik dit ik stond daar van vol stilte want hoe slecht deze ervaring was en ze zei nog op whatsapp basic sex voor 250-300 verwacht ik wel ok, een pijpbeurt op de redlight district 50 euro is nog een betere ervaring...

ik verliet het hotel check mijn telefoon de hele chat was verwijdert ik doe de navigatie aan ik rij weg echt net voordat ik de motor start zie ik 10-20 licht getinte mannen ik neem aan roemeense/turkse/marokaanse mannen als ik niet optijd had weggereden ben ik wel nieuwsgierig of ik heel thuis ben gekomen ook de reden dat ik de review schrijf nu opgepast. het is 12:30 s'avonds en ze hadden allemaal shirts en korte broeken aan alsof ze net uit bed kwamen. ontvangst was in een hotel aan de weg in assen.

heb half uur later thuis gemastubeerd was fijner.

ik was ook net klaar met werken en was heel geil geworden door lexie star bij nikitas secrets waar ik deze week ook een afspraak had gemaakt en opnieuw een afspraak wou maken maar ze was volgeboekt.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
beter gewoon stoppen met 250 a 300 euro te betalen voor een date die eigelijk niet meer dan 80 mag kosten ! alle loze beloftes worden toch niet ingevuld! heb je een goeie klik met het meisje en ze wil je een 2de cumshot bezorgen betaal dan gewoon 80 bij en je hebt een goeie date gehad :)

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Twee keer bij dit meisje geweest. Ze is prachtig, en daar betaal je ook voor. Service is heel gewoontjes. Haar looks maken dat goed.

Terug
Naar boven