Erika - Rotterdam

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Lijkt me helemaal niks. Nep tieten, botox lippen, zware make up...dat kan alleen maar tegenvallen.

Boef777

Toogplakker
27 jul 2023
123
51
Al keer gedaan. Superleuke meid. Laat zich gewillig zonder moeite twee keer volspuiten. Lieve dame kan mee lachen. Schijnt afgevallen te zijn. Boek haar binnenkort

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Een recensie had leuk geweest, dan had men de vraag niet hoeven stellen.
Misschien kan je alsnog er iets meer over vertellen na volgende bezoek?

Boef777

Toogplakker
27 jul 2023
123
51
Heb de stoute schoenen aangetrokken en weer geboekt, leuk meisje nog steeds. 250 uurtje dan alles zonder en spuiten wat kan. Zoenen doet ze. Ze is een beetje voller, maar niet storend. Hoe de foto's zijn, in het echt is ze natuurlijker, totaal geen zware make up, totaal geen botox lippen, eigenlijk een girl next door type. Eau Naturel kwam ze bij me binnen. Enige wat zichtbaar is zijn twee grote tieten, maar die zijn behoorlijk goed gelukt en passen best goed bij haar lichaam. Ook deze keer, net als de vorige keren, gezellig leuk uurtje

Laatst bewerkt:

Boef777

Toogplakker
27 jul 2023
123
51
mentaal niet in orde, zeer onstabiel, ik ben ineens geblocked, omdat ik notabene haar eigen gemaakte belofte ging navragen, dus heren pas op, ze gaat voor snelle cash, beloofd dingen, en als je later er naar vraagt dan is het ineens block, ik heb genoeg nummers om haar weer te laten komen op andere wijze, maar gewoon geen zinninin meer, te gestoord. En nee ga mij niet vragen hoe wat en waarom want dan is er een klikspaan en link naar ondergetekende hahaha, maar geloof me gewaarschuwd mens telt voor 2, doodzonde want vele leuke dates gehad.

Terug
Naar boven