Erica (22)

A

Anonymous

Guest
Hey allen

Ik ben Erica 22 jaar en al even een DVP.
Ik ontdekte dit forum en besloot daarom deze topic aan te maken. Ik zou graag willen deelnemen aan een bare gangbang... Iemand die me hiermee kan helpen? Fotos en contact via PB... Enkel serieuze mannen x

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Een GB is niet meteen mijn geliefde genre, maar eentje van 22 bare in de doos schieten daarentegen wel. Hoop dat je dus tussendoor ook wel eens 1:1 doet, Erica?

doeke

Toogplakker
25 jul 2018
45
2
Welkom Erica. Ik weet inmiddels hoe foto's teplaatsen😉😂.
Ik hoop dat je 1:1 doet, en waar je te vinden bent.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hallo Erica,
Ik wens je veel plezier met je eerste bare gangbang; je mag altijd laten weten waar en wanneer je plannen hebt!
Ik ga regelmatig naar de spermagames in Wulfrath bij Dusseldorf en ze organiseren hetzelfde bij Bonn.
Lees mijn verslagjes maar eens, dan heb je een idee hoe het er aan toe gaat in Wulfrath. Bonn is iets minder druk.
Trouwens dinsdag is de laatste dinsdag van de maand en ben ik weer in Wulfrath!!!
Een verslagje volgt.
Het is uiteraard een stukje rijden, maar discreter, je doet een verplichte HIV en Syfilis sneltest en.... je kan zonder condoom neuken met zoveel mannen als je zelf wilt.

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Creampiepat zei:
je doet een verplichte HIV en Syfilis sneltest en.... je kan zonder condoom neuken met zoveel mannen als je zelf wilt.
Sneltest? Ik denk dat sommigen toch niet echt veel medische kennis hebben om en rond 'testen'.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
De sneltesten zijn de laatste jaren veranderd, er is veel geld in geïnvesteerd. Door r&d zijn de hiv sneltesten voor 99% betrouwbaar na 3 maanden. Er word gebruik gemaakt van een controle stip, bij verkeerd gebruik veranderd deze niet van kleur. Uiteraard is detest niet waterdicht, zeker gezien de 3 maanden incubatie tijd, maar hou de onzin over onbetrouwbaarheid achterwegen. Neem als voorbeeld de zelftesten voor zwangerschap bij vrouwen, inmiddels kan elke dummie dit thuis, is zeer betrouwbaar en hoef je niet naar een huisarts.

Terug
Naar boven