erectieproblemen

Zuidcol99

Snuffelaar
16 mei 2019
10
2
Ik ben een man van 75 en neuk nog erg graag. Helaas laat mijn erectie me nog wel eens in de steek, met name bij het omdoen van het condoom. De laatste tijd lukt het mij steeds vaker om de door mij bezochte dames te bewegen om het zonder te doen. Het is mij een paar keer gelukt om de volgende wijze.
Ik maak een afspraak. Neuken lukt dan niet omdat .... inderdaad, het condoom. De dame in kwestie vindt dat ook niet leuk. IK doe mijn best om aardig te zijn en een goede indruk achter te laten. En geef een tientje fooi.
De volgende dag bel ik haar op en leg mijn probleem uit. Ik vraag haar of het de volgende keer zonder kan. Vaak kan dat dan. Als beloning maak ik dan meteen een afspraak en neuk haar dan lekker en kom in haar klaar.
Wie doet dit ook zo?

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik doe dat niet en zou het ook niet doen. Feitelijk komt het er op neer dat je 2x de prijs betaald voor 1x neuken.

Ik zou dan toch liever een erectiepil nemen.

Hooked

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Geweldig idee, maar om geld te besparen toen het eenmaal het geluk had om een klein gaatje in de plastic zak te hebben dat niet werd opgemerkt, glipte het er uiteindelijk doorheen en kwam het per ongeluk binnen oO

doubledipper

Toogplakker
11 mei 2022
212
217
tjeezus hooked...
wat een opmerking weer.....het draait weer om de euros.
zeg dan niks.

ik vind m wel slim.
denk alleen dat ik er niet mee weg kom. ff wachten tot ik ook een opaatje ben.

johnass

Snuffelaar
11 mei 2022
23
25
Mooi verhaal. Herken het probleem, ook zonder condoom. Ben 73.
Heb onlangs voor het eerst een pil "Super P-Force" ingenomen een goed half uur voordat ik naar een afspraak ging.
Heb onderweg, net van huis, de dame, een oud-buurvrouw af moeten zeggen, ik werd doodziek en kotsmisselijk, het kouwe zweet brak me uit.
Kon nog net op tijd in het woongebouw waar ik woon een wc bereiken en ben aan alle kanten totaal leeggelopen. Wat een bende en ellende.
Moet er achteraf wel om lachen. Een volgende keer een kwart of half pilletje, of beter nog geen twee wijntjes vooraf..

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
@doubledipper Hoezo weer? en dat ook nog 2x.

Ik geef antwoord op de vraag "wie doet dat ook zo" en onderbouw dat ook met mijn argument.

Hooked

gebondenman1961

Snuffelaar
25 dec 2022
3
0
Ik ben 61 jaar

Ben wel eens klaar gepijpt met een slappe pik, kwam wel lekker klaar.
Gewoon omdat het kan.
(Oja zonder condoom dat wel)

Man 61

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
'k Vrees dat dit weer eens zo een fantasten topic is.

Topicstarter plaatst zijn 1ste bericht in mei in 2019 als zogezegd 66-jarige.

In september 2022 is hij er plots 75...

Barelover1963

Toogplakker
28 mei 2019
136
65
deedydude zei:
'k Vrees dat dit weer eens zo een fantasten topic is.

Topicstarter plaatst zijn 1ste bericht in mei in 2019 als zogezegd 66-jarige.

In september 2022 is hij er plots 75...

Kortom: van condoomloos neuken word je snel oud :mrgreen: :mrgreen: :geek:

Terug
Naar boven