mitchelvd1990
Toogplakker
- 14 jan 2017
- 83
- 23
Een structurele oplossing zou zijn als er meerdere vrijwilligers zijn die helpen modereren. Maar de praktijk zal wel zijn dat bijna niemand hier zin in heeft.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt een beetje op hoe het soms met de dames ervoor staat ... 'geen één goed genoeg zodat we hem liever in eigen hand houden'Of dat beheer niemand goed genoeg vindt en liever alles in eigen hand wil houden.
Wellicht onder ons een rechter of gepensioneerde rechter die kan oordelen over de betreffende posting zonder persoonlijke emoties mee te nemen.. dit zou de ideale kandidaat kunnen zijn voor t modereren.. VOG is dan ook aanwezig.
Het is niet het forum maar het zijn de DVP's die het beste uit deJa dit forum haalt blijkbaar het beste uit de mensen![]()
direct exit!
Je woordkeuze maakt dat ik je toch verdenkWaarbij ik overigens geen waardeoordeel over deze mannenkontebonkers heb,
Ik ben al jaren moderator op andere fora. Kan aardig tijd vergen, zeker als je niet dagelijks een paar keer kijkt, en controleert wat er aangeboden is.Het mooie van dit forum is dat alle lagen van de bevolking vertegenwoordigd zijn. Hoe veel personen onderhouden dit forum eigenlijk en hoe veel tijd kost het? Alles volgen , modereren, reageren kost veel tijd.
Maar gelukkig ben jij en geen moderator en met je vooringenomen ideeën ben je daar ookMocht Beheer mij een (tijdelijke) beheerfunctie geven in bergen troep te ruimen, zijn jullie het er dan ook mee eens dat ik dan alle overbodige en polariserende niet-recensie berichten van Cerato wis?
Geheel juist: als je een bepaald lid bij voorbaat al wilt aanpakken - mij dus - dan benTegen. Met zo'n instelling moet je geen moderator zijn.
Oh, wat wil jij toch graag moderator worden!als ik er wat over te regelen had