Enige moderator op het forum!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Gaan mensen niet weg te snel gaan rapporteren?
Ik komt amper berichten tegen waarvan ik denk: "dit gaat erover".

Ik heb nog nooit die knop "rapporteer" gebruikt.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Al die berichten van: "in Uw Stad" die je in vele topics tegen komt.
En ze blijven maar staan en komen, al enige dagen.
En de naam van dit topic is ook vraag waard: zijn er moderators en
zo ja, waar zijn ze dan en doen ze hier niks aan?
We zijn benieuwd of er ontwikkelingen zijn op dit gebied.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Al die berichten van: "in Uw Stad" die je in vele topics tegen komt.
En ze blijven maar staan en komen, al enige dagen.
En de naam van dit topic is ook vraag waard: zijn er moderators en
zo ja, waar zijn ze dan en doen ze hier niks aan?
We zijn benieuwd of er ontwikkelingen zijn op dit gebied.
Al 3 titels met elk iets van 5x hetzelde topic met alleen eel link naar een rara site. En allemaal van gebruiker ylanov. Gewoon deleten dat account

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Grappig... zo vaak klachten over mods hier. Dan zijn ze er even niet en gaan we overal roepen dat er gemodereerd moet worden. Een beetje spam, 1 nepgebruiker... gewoon rapporteren, gebruiker op negeren zetten en rustig doorleven. Wat een drukte om niets.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Zoals @vovin_2 zegt: rapporteren en negeren.

En zoals @doubledipper zegt. Valt toch goed mee? Vroeger was het een schrikbewind, nu is het chill.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Grappig... zo vaak klachten over mods hier. Dan zijn ze er even niet en gaan we overal roepen dat er gemodereerd moet worden. Een beetje spam, 1 nepgebruiker... gewoon rapporteren, gebruiker op negeren zetten en rustig doorleven. Wat een drukte om niets.
Speelt wel meer dan een beetje spam. Het hele forum is eigenlijk op zijn kop gegaan. Al weken!
Vakantie, zeker weten. Ik ga r vanuit dat r meer speelt dan alleen vakantie, want dit is nooit eerder gebeurt.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Opeens zijn r wel enige actie genomen, want in mijn notificatie stond dat een bericht die ik had gerapporteerd was verwijderd.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik vind wel dat de moderators a.s. dinsdag ook mogen staken voor het zware werk💪😉.

Ik heb ook weleens wat gerapporteerd en na een paar dagen kreeg ik een reactie. Helemaal prima toch. Het zijn en blijven vrijwilligers die dit doen.

Fijne dag,
LD😃

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Alle moderatoren hebben hun handen vol met andere dingen, dat mag ondertussen toch wel voor iedereen duidelijk zijn hoop ik. Ik hoop tenminste wel met NZC en niet enkel met RZC.
Groeten en welterusten!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ze verdienen alle lof en rust.
Maar ik wil dringend 3 posts verwijdert zien, maar krijg geen enkele reactie op mijn vraag.

Beheer

Beheerder
NZC Staff
17 mrt 2015
162
215
Beste, er stond nog maar 1 berichtje van jou gerapporteerd. dus weet niet welke andere 2 posts je bedoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven