Enery - Utrecht (vh Rotterdam)

sexbeertje

Toogplakker
12 jul 2015
44
14
Dat doet ze wel hoor. Normaal ga ik buiten Karo niet naar Oost-Europese dvd's die bare doen, maar de nood was erg hoog. Het was moeilijk om een afspraak te maken, maar het lukte uiteindelijk. Na haar gelikt te hebben, duwde ik mijn stokstijve vrind gewoon naar binnen. Wel is het zo dat ze hem met haar spieren weerhield te diep naar binnen te gaan. Op zich vond ik dat wel lekker, zo strak om mijn eikel. Na mijn lading gelost te hebben, die vanwege bovenstaande geil uit haar poesje droop, was dat het wel. De communicatie verliep moeizaam, hoewel ze niet onsympathiek is. De enigszins oneerbiedige term cumdump schoot mij wel te binnen. Zoek je dat, dan zit je wel goed.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Bedankt voor de info. Ik heb Enery net gebeld maar kreeg te horen dat bare niet mogelijk is. En die boodschap werd erg sacherijnig gebracht.

Ik wees haar er nog op dat kinky toch duidelijk bare aangaf bij de opties, maar dat was een vergissing volgens haar. Het was een redelijk goed Engels sprekende vrouw.

Wellicht maakt een ander nu gebruik van haar ad? Wordt hier echt strontziek van.

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
LekkerZonder zei:
Bedankt voor de info. Ik heb Enery net gebeld maar kreeg te horen dat bare niet mogelijk is. En die boodschap werd erg sacherijnig gebracht.

Ik wees haar er nog op dat kinky toch duidelijk bare aangaf bij de opties, maar dat was een vergissing volgens haar. Het was een redelijk goed Engels sprekende vrouw.

Wellicht maakt een ander nu gebruik van haar ad? Wordt hier echt strontziek van.

Waarschijnlijk ander meisje, ze zitten met 3 meiden in dat huis. Enery zelf spreekt nauwelijks Engels.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
@LekkerZonder:

Gisteren nam ze de hele middag de telefoon niet op.

Al met al is het een dame die ik niet snel zal bezoeken.

Net zoals de meeste Oostblokdames lijkt ze niet echt betrouwbaar gezien de berichten hier in dit topic....

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Jammer, want ik ben een keer geweest en dat was prima. Alleen als andere vrouwen haar telefoon gaan opnemen wordt het een loterij :(

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Waardeloos dat je niet meer je eigen berichten kan editen.

Ik wilde zeggen dat ik de echte Enery bare geneukt heb. Alleen als andere vrouwen haar telefoon gaan opnemen om zelf klanten binnen te halen maar met andere opties werken dan wordt het een loterij :(

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Begrijp ik. Alleen probeerde ik eigenlijk meteen te editen en ook dat lukte niet. Dus die paar minuten ruimte die je in de andere thread noemt was hier niet aanwezig voor zover ik het kon beoordelen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
LekkerZonder zei:
Begrijp ik. Alleen probeerde ik eigenlijk meteen te editen en ook dat lukte niet. Dus die paar minuten ruimte die je in de andere thread noemt was hier niet aanwezig voor zover ik het kon beoordelen.

Klopt, je hebt geen minuten maar een paar seconden om iets te wijzigen.

A

Anonymous

Guest
Ik begreep dat ze maandag de 21ste terug vertrokken is haar Roemenie.
Weer eentje minder :cry:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Maar samen gevoegd Torren, je antwoord staat er boven...

Terug
Naar boven