Enery - Utrecht (vh Rotterdam)

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Laatste foto's heeft ze blond haar? dat lijk mij iemand anders ???
De foto's met de dame met zwart haar, lijkt wel heel erg veel op Maria uit Duisburg, Vukanstrasse 11.
Dat is een kleine dame, kleiner dan 1.65 in iedergeval en zei doet NZC.

A

Anonymous

Guest
Met dat blonde haar is ze ook. Gelukkig heeft ze weer donker haar. Op die foto's ziet ze er echt niet uit. En ze is echt klein. Die 1,65 klopt voor geen meter. Dat hebben bijna alle dames gewoon standaard ingevuld.

A

Anonymous

Guest
Overigens is die carolina abril uit je filmpje echt rete strak, zon nauw kutje als zij heeft ben ik niet meer tegen gekomen na ik haar een aantal x heb mogen neuken...

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
bapao zei:
Overigens is die carolina abril uit je filmpje echt rete strak, zon nauw kutje als zij heeft ben ik niet meer tegen gekomen na ik haar een aantal x heb mogen neuken...

Kunnen we die ergens vinden?

A

Anonymous

Guest
zij gangbangt veel in duitsland, voorheen ook nederland. t filmpje daar bedoel ik overigens die foto van!

A

Anonymous

Guest
Is deze dame nog bereikbaar?
Ik zie dat de laatste update op kinky van 26 november dateert

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
Ontvangt momenteel in Utrecht, dicht bij het centraal station, vandaag een uurtje geweeest. Ze ontvangt met nog twee andere dames in hetzelfde huis. Rossa en Nicole, die allebei niet bare doen. na wat gedoe (ze wilden me eerst met Rossa afschepen), toen ik aangaf dat ik zonder wou, werd Enery gebeld. Lekker uurtje gehad, 1e keer netjes afgevuld, 2e keer wou niet, maar ze heeft netjes het uur volgemaakt. Van beffen en vingeren wordt ze goed nat. Ze is fris, tongzoent lekker. Anaal doet ze niet, wss wegens gebrek aan glijmiddel.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/554940-I-do-everything-/default.aspx

A

Anonymous

Guest
Wie gaat d'r volspuiten? Ik wil d'r graag likken daarna! Pb me

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
In de Miki advertentie staat dat ze geen bare doet. Blijkbaar wil ze mannen niet afschrikken met bare in de advertentie. Begrijpelijk.

Maar op hookers schrijft Seinl Harry dat ze helemaal geen bare doet. Raar.

Terug
Naar boven