En toen kreeg ik 70 euro van haar man

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Uit de oude doos.

Heel wat jaartjes geleden, begin jaren 2000, was er een Thaise dame die ik regelmatig bezocht in Diegem (Bangkok Max). Al vlug kon ik als vaste bezoeker bij haar NZC. Geen CIP. Ondanks dat ze 6 jaar ouder was, hadden we wel een goeie klik.

Toen ze daarna verhuisde naar een ander salon in Zaventem, ben ik haar gevolgd.

Op een bepaalde vrijdagavond probeerde ik nog een afspraak te maken. Het was al bijna sluitingstijd. En de dame in kwestie had al een taxi besteld om haar naar huis te voeren. Terwijl ik nog aan de lijn was, hoorde ik haar tegen de mamasan zeggen dat ik nog mocht komen, maar dan enkel als ik haar daarna nog naar huis reed. Tegen Kortrijk. Da's een lange rit, maar ik was toen vrijgezel, had een salariswagen en bijhorende tankkaart. Bovendien stond ik erg geil en ik had tijd. Voor mij was dat in orde.

Ik heb haar dus eerst lekker onder handen genomen op haar werk in het salon in Zaventem. En daarna in de auto richting Kortrijk. Toen we Gent voorbij reden, zei ze me dat ze nog een keer wilde neuken in de auto en dat ik deze keer in haar moest klaarkomen. Een fantasme van haar. Mijn auto was ruim genoeg. Een Renault Espace. Dus aan de afrit Kruishoutem gingen we van de E17 af en zochten een verlaten weggetje. Super comfortabel vond ik het niet, maar de vooruitzichten op een creampie maakten me gek. Ze heeft uiteindelijk gekregen wat ze wou.

Daarna gingen we verder naar haar thuis. Een boerderij. Een oudere man stond ons al op te wachten. Blijkbaar wist hij niet echt wat voor werk ze deed in het salon. Toen ze uitstapte, kwam hij op me af en betaalde me netjes 70 euro. Hij dacht dat ik de taxichauffeur was...

Laatst bewerkt:

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ooit, heel lang geleden, toen de dieren nog spraken... Naaah, serieus nu.
Ik spreek over 94/95, ik passeerde regelmatig aan de beruchte steenweg in Brustem en kende de huizen daar relatief goed. Op 'n wkndavond maakte ik m'n keuze aan een vd ramen, een prachtige dame a la Wendy van Wanten. Ja ze had er echt wel van weg.
Naar boven, huiswerkje gemaakt en nog effe blijven praten.
Kreeg ze opeens telefoon, gsm bestond nog niet. De "madam" klopte op de deur en zei dat ze telefoon had. Ze ging die aannemen en dat was een vriendin van haar die in een bar in Diest zat op de Leuvensesteenweg. Of ze geen zin had om nog mee op stap te gaan als ze klaar was met werken. Ja, ze had zeker zin maar...hoe moest ze in godsnaam in Diest geraken...??
Opeens kijkt ze naar mij, ik lag op bed, en vroeg me of ik een ritje naar Diest zag zitten. Ik ... Euh ja, waarom niet. Ik kan dat ja...
Kwartier later zat ik met die Wendy van Wanten kopie naast me in de auto richting Diest.
Onderweg een beetje koetjes en kalfjes babbels en eens aangekomen in Diest vraagt ze of ik 10 minuutjes wil wachten op de parking vd bar. Tijdje later komt ze buiten samen met een griet...ik denk dat ik ogen moet getrokken hebben zoals een koe dat een trein ziet vertrekken...een vd mooiste blondjes die ik ooit heb mogen zien.
Ze stappen in m'n auto en vragen of ik nog zin heb in een stapje in de wereld te zetten. Samen met hun, zij trakteren.
Ik vroeg en waar willen jullie die stapjes dan wel zetten? Hasselt! Dockside!
Hmmm, ok goed. Diest Hasselt is een half uurtje. Ok, goed .
Kort gezegd, die 2 hebben gefeest tot de ochtend, ik heb geen cent moeten op doen, mocht ook niet van hun.
Hebben mij de ganse nacht aandacht gegeven alsof ik hun bezit was en toen de ochtend er was nodigden ze me als dank uit bij die blonde thuis.
Je hebt het verdiend zeiden ze. Ik ben daar een stuk in de namiddag pas terug vertrokken met mooie herinneringen.
Enkele dagen nadien stond ik in Brustem terug aan haar raam en ben er binnen gegaan. De sfeer was enorm hartelijk maar was terug klant, 't was gedaan met de "dankbaarheid". Wat ook normaal was.
't Blondje heb ik nooit meer gezien, maar kan me haar nog zo voor de geest halen.
Alhoewel het nu ook beide dames van middelbare leeftijd zullen zijn zoals ik. Misschien gewone huisvrouwen...kleinkinderen...?

Terug
Naar boven