Emma - Amstelveen

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Beetje aan 't browsen en kwam een (voor mij) nieuwe adv. tegen op kinky met foto's die mij persoonlijk wel trekken.. nou is het gezicht met een smiley bedenkt.. nu kan dat 2 dingen betekenen. ofwel ze is voorzichtig met haar eigen privacy ofwel ze dekt zich in omdat ze er niet helemaal op lijkt. Ik ben bang van dat laatste want op haar WA foto heb ik het idee, dat haar voorgevel en klein beetje groter is al kan dat soms met de juiste kleding zo lijken, maar ze lijkt ook van haarkleur veranderd daar maar ook dat is niks concreets natuurlijk.

Anyway uit nieuwsgierigheid toch maar even ge-appt en gevraagd of de prijzen daadwerkelijk incl. alles zijn. Er staat tenslotte niet bij vermeld dat er extra kosten zijn.. Gezien de gehele waslijst staat aangevinkt had ik al het vermoeden dat er wel extra kosten zouden zijn. voor een bezoekje zonder 200/30 of 250/60.. maar wil je CIP komt er 50 bij.. moest ik wel om vragen overigens, had ze anders niet vermeld.. wordt mij persoonlijk te duur, ben ergens wel benieuwd of de dame inderdaad het lichaam heeft zoals op de foto's, daarom toch maar even hier plaatsen, doe er je voordeel mee...

https://www.kinky.nl/advertenties/2054520-emma

Screenshot 2025-09-09 224201.png
Screenshot 2025-09-09 224302.png
Screenshot 2025-09-09 225216.png

Donny_148

Toogplakker
11 nov 2021
136
97
Nee ze lijkt totaal niet op haar advertentie

Als je haar vraagt krijg je haar foto van haar lichaam met gezicht toe gezonden

En die vond ik ook niet op haar Whatsapp foto lijken