Ella - Zulte

buffy

Snuffelaar
13 aug 2015
5
0
Dan zal daar wel een reden achter zitten.... en wat dan nog ? Geen enkele meid die nzc aanbied is verplicht dit te doen bij iedereen die het vraagt ! Heet trouwens respect en zeker voor wat " deze " dames dagelijks doen !

bobo

Toogplakker
7 jun 2015
69
4
buffy zei:
Dan zal daar wel een reden achter zitten.... en wat dan nog ? Geen enkele meid die nzc aanbied is verplicht dit te doen bij iedereen die het vraagt ! Heet trouwens respect en zeker voor wat " deze " dames dagelijks doen !

200% gelijk Buffy !!!

The cobracobra

Toogplakker
4 apr 2015
48
6
Zeker weten heb je gelijk Buffy!! Je moest eens weten wat voor een viezerikken er naar de dames van plezier gaan...schaam jullie :twisted:
Als ik ga ben ik netjes geschoren,gewassen en een lekker reukje....succes gegarandeerd ;)

Rikbare

Snuffelaar
27 apr 2016
20
3
Ella is echt een belevenis. Ze pijpt geweldig en vindt een pik puur natuur heel lekker. Je ziet gewoon dat zij echt geniet. Een aanradertje. Herhalingsgevaar: hoog!

A

Anonymous

Guest
Dus nu onder de naam Noa ! :D :D
Deze keer met meer tot de verbeelding sprekende foto's. Ik krijg wel zin in haar bij het bekijken van de foto's, ook al val ik niet op slanke blondines.
Ik denk dat Tina een mooie groep meiden aan het samenstellen is die ook voor onze verlangens (nzc) open staat ! Toppie ! :D :D

A

Anonymous

Guest
Die Tina ziet er anders ook erg lekker uit. Zou die ook zonder te nemen zijn?

Alvast bedankt voor de info!

ella

Snuffelaar
24 sep 2015
4
0
Het is allemaal fijn hoe ik gevolgd word, maar misschien kan er een beetje respect gevonden worden doordat zonder condoom al een tijdje niet meer mogelijk is.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
ella zei:
Het is allemaal fijn hoe ik gevolgd word, maar misschien kan er een beetje respect gevonden worden doordat zonder condoom al een tijdje niet meer mogelijk is.
Dag Ella,
Leuk dat je hier reageert, maar ik denk, dat vaste klanten wel zonder mogen, al hoef je dit niet openlijk te vermelden.
Dat jij jezelf wil beschermen, daar hebben we alle begrip voor.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Als zc niet meer mogelijk is dan kan dit topic van de site af...opschonen kan af en toe geen kwaad..

Mindastray

Snuffelaar
13 mei 2015
15
0
Sorry, maar is het archief misschien geen respectvollere plaats?
Beerput is meer iets voor bedriegers, en Ella is volgens mij altijd eerlijk geweest.

Terug
Naar boven