Ella - 's-Hertogenbosch

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Geen ervaring mee maar in advertentie zie ik niets over intiem vermeld dus daar begrijp ik uit dat er alleen pijpen , beffen en vingeren is dan vind ik €200 voor een uurtje wel erg veel geld daar pas ik voor

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Beetje overpriced denk ik.
Wel makkelijk verdiend 750 in een uurtje tijd.
Ik doe in ieder geval niet mee.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Vergoeding, dus je krijgt geld toe?🙃

En als haar vriendin meedoet, dan betaal je 80 euro, maar je weet van tevoren niet of die er is. :unsure:

Het is in elk geval zeker geen NZC. Dus dit topic kan wel weg.

Lovingmilfs

Snuffelaar
25 mrt 2024
24
17
is inderdaad alleen pzc
ben er wel eens geweest, was toen een andere dame aanwezig. We waren met een man of 6 en de dame zat midden in de kamer klaar om iedereen te pijpen.
was op zich wel geil en lekker, de meeste mannen bleven wat toekijken dus ik had alle ruimte om lekker haar mondje te neuken. Samen met nog 2 andere gasten hebben wij haar onze palen goed laten zuigen en lekker diep in haar mondje geneukt.
Het gaat wel echt om het klaarkomen over de dame, dus in principe pijpt ze alleen de eerste paar en vervolgens mag er doorlopen over haar heen gespoten worden. Aangezien ik één van de eerste was en de meeste wat afwachtend waren heb ik haar wel lekker goed laten pijpen en vervolgens lekker over haar gezicht gespoten.
Ben verder niet langer gebleven omdat de rest maar wat afwachten bleef, het geile is wanneer de mannen doorlopen haar lekker onderspuiten.
Maar meer dan €50,- voor zo een sessie is het niet waar wat mij betreft

Terug
Naar boven