Ella Koln

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
http://www.megalatte.com/ao-sexkontakte/index.php?id=1440499912
Wie heeft ervaring met dit popje.... :roll:
Zag haar foto en was meteen verliefd :shock:

Neu! Ella, junges Früchtchen sucht tabulosen Mann fürs Bett! Spaß ohne Hemmungen, fast ohne Tabus! Dabei bin ich zärtlich und romantisch. Meine Daten: 18 Jahre, 170cm, Konfektionsgröße 36, Oberweite groß, Intimbereich rasiert, Sprachen Deutsch, Englisch. Das mag ich sehr: Zungenküsse, FO, Girlfriendsex, GV in allen Lagen, Handentspannung, Körperbesamung, Kuscheln, schmusen, Lesbische Spiele, Massagen, Dildospiele, Facesitting, Nylon- und Strapserotik, Rollenspiele, Schuh- und Fußerotik, Spanisch, 69, Striptease. Ich spreche deutsch und englisch. Am Besten du kommst noch heute zu mir... ich bin immer geil!

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Google Translate:
Nieuw! Ella , een jong boefje zoekt taboes man voor bed! Plezier zonder remmingen , met bijna geen taboes ! Hier ben ik zacht en romantisch. Mijn gegevens: 18 jaar , 170cm , kledingmaat 36 borstomvang , schaamstreek geschoren , Duits, Engels . Ik vind ze heel veel : kussen, FO , Girlfriendsex , GV in alle posities , hand ontspanning , lichaam inseminatie , knuffel , knuffel , lesbische spelen , massage, Dildo spelletjes , facesitting , nylon en Strapserotik , rollenspel , schoen en voet fetish , Spaans, 69 , Striptease , Ik spreek Duits en Engels . Het beste is om vandaag bij mij komen ... Ik ben altijd geil!

Terug
Naar boven