Elize uit Den Haag

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
ik ben wel nieuwsgierig naar waarom je het too good too be true lijkt te vinden? in mijn ogen ziet het er wel redelijk uit eigenlijk ;)

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
500 euro voor 12 uur? Al is het een hoop geld in een keer, dat is 45 per uur....

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Omrekenen naar uurbedragen is niet zo zinvol denk ik. Als zij denkt tussen 12 uur 's nachts en 12 uur 's ochtends heb ik geen of 1 klant, dan is 500 euro een zeer goed bedrag waarbij ze ook nog eens het grootste deel slapend kan doorbrengen. Ik wou dat ik 45 euro per uurtje slapen zou krijgen :)

En ze vraagt voor 3 uur 300 euro.

Overigens is het 12 uur aanbod niet meer in de advertentie zo te zien.

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Had toch een gokje gewaagd en het gaat hier om oplichters. Je krijgt een adres (en uit eindelijk een nummer). Gaat om portiek flatje. Via de intercom zegt het meisje dat de deur stuk is en dat een collega naar beneden komt de deur open doen. Een jongeman ontvangt het geld en zegt dat het meisje staat te wachten op je. Bij de deur doet niemand open en zag ik een marokkaanse vrouw lopen die doet alsof haar neus bloedt. Gedreigd met aangifte, dan zegt ze dat ze 16 is en ik dus zwaar misdadig bezig ben. (wat onzin is, dat is pas na een seksuele handeling). Ik heb aangifte gedaan bij de politie van oplichterij in ieder geval.

Terug
Naar boven