Cumgiver
Legende
- 6 mei 2019
- 1.451
- 1.066
Vanochtend was mijn weekend heerlijk begonnen door een afspraak die ik afgelopen donderdag gemaakt had. Deze transdame ken ik al 3 jaar en ik leerde haar op een verjaardagsfeest kennen. Vandaag ging ik naar haar met kamagra die ze van me kocht. We hadden een gezellig geil uurtje met elkaar en ik was er op voorbereid. Ze had snel door dat ik zin had en zelf kon een opwarmer voordat een klant komt wel gebruiken. De geile zuid amerikaanse begon mijn pik met veel te pijpen en die werd als maar harder. Want het zo geil gezicht een latina op leeftijd trekkend aan haar pik met een partij heerlijke tieten en gewillige pijppartij. Ze had enorm zin om gepaald te worden en gaf aan dat niet durfde om mij te neuken. Met zicht op het siliconen neukte ik haar doggy en met volle geilheid tongde we elkaar. Binnen 5 minuten moest ik me ff terug trekken. Toen ff samen een douche gepakt en ja hoor ze kon het laten. Ik voelde haar hand met koude glijmiddel mijn schone kont masseren en gauw waren de rollen omgedraaid. Heerlijk voelde ik haar pik in me stoten en een kwartier later neukte ik haar. Haar beurt had zo veel gestimuleerd zodat ik een paar standjes later haar heerlijke kont volspoot. Ik kon helaas niet lang blijven wegens een afspraak met haar klant. Volgende keer zal ik haar melk krijgen. Maar goed ik was meer dan voldaan na mijn bezoekje aan deze geile milf.