Elisabeth - Den Haag Geleenstraat 72b K1

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren liep ik in de Geleenstraat rond. Eigenlijk zin in een trans met een pik en daarvoor had ik me op voorbereid. Het aanbod was mager 1 volledig geopereerde trans, 1 travestiet en 6 pre op transen. Van die laatste 6 was er 1 waar ik al bij haar thuis geweest was. De afspraak was dat ik haar in de straat kan bezoeken met een kleine bijdrage van 50 euro.

Eenmaal binnen trok ze zichzelf stijf, heerlijk haar pik gezogen en haar gevingerd. Met poppers erbij elkaar lekker tongen en haar klit lekker pijpen en haar volbekwijlde kut gevingerd. Op een gegeven moment riep ze fuck me. Mijn kloppende lans zat zo heerlijk diep in haar neukgrot. Tussendoor pijpen en tongen. We waren al meer dan een kwartier bezig en was haar een tijdje missio aan het neuken. De gun was niet te houden en zijn schoten kon niet voorkomen. Bij het eerste schot glee de gun in haar neukgrot en bij diepe stoot werd er behoorlijk afgevuurd. Daarna neukte Elisabeth me, lekker met poppers erbij en toen ging het makkelijker. Haar klit is niet de grootste die ik gehad had, maar neuken kan ze goed en met haar middelmaatje weet ze je goed te raken. Na een kleine tien minuten doggy gepakt te zijn, kreeg ze haar pik niet stijf. Voor de wasbak daagde ik haar weer uit om mijn billen voor haar neus uit elkaar te trekken. Ik voelde haar klit in me glijden, helaas ook toen kakte haar klit in.

Dit halfuurtje plezier was weer heerlijk en ik zal de volgende keer Kamagra meenemen. Staar je svp niet blind op wat ik voor uitgeef, dat is een te schappelijk prijsje. Ik kom ook bij haar thuis voor fun dates: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=196&t=8183&hilit=Elisabeth&start=10 Ik weet zeker dat liefhebbers bij deze Tmilf goed aan hun trekken komen. Want de rest van de straat doen niet aan bare.

Groetjes Cumgiver

opperman

Toogplakker
29 jan 2021
39
3
Hi Cum,

Afgelopen week 2 maal dezelfde DVP gezien op 72 b K1, heeft zij zwart haar en in het zwart gekleed met hoerige rode lippenstift (was er die keren vroeg in de avond 18:00-19:00 range).

Van afstand oogt zij soort van Aziatisch.

Thanks
Opperman

opperman

Toogplakker
29 jan 2021
39
3
Persoonlijk heb ik haar niet meer gezien. Dat gezegd ik wandel doorgaans overdag EN heb de afgelopen tijd niet heel veel gewandeld...

Lumilover

Toogplakker
13 jun 2018
64
1
Verblijft al een tijdje in haar thuisland. Terugkomen hangt (helaas) af van een aantal factoren waar, op dit moment, nog niet aan kan worden voldaan…

Terug
Naar boven