Elisa-Genk

Marco89

Snuffelaar
13 sep 2025
22
8
Elisa stond al een tijdje op mijn shortlist te bungelen, maar ik had tot deze week niet de gelegenheid om haar met een bezoekje te vereren. Binnen een paar appjes was de afspraak vastgelegd. Wat mij betreft toch nog wel een redelijk uurtarief gezien de uurtarieven die elders steeds vaker gehanteerd worden.

Enfin, nu terug naar Elisa en de afspraak. Toen ik haar zag kon ik zien dat zij de dame van de foto's was. Volgens mij zijn de foto's behoorlijk kloppend. Vooral die borsten waren voor mij de voornaamste reden om haar te bezoeken.. Tijdens de staande verkenning werd er voorzichtig gezoend en werd er over en weer gestreeld. Vervolgens gingen we uit de kleren en waren we op bed beland. Ik ging haar beffen. Volgens mij kon ze dit wel waarderen. Vervolgens kreeg ik een prima pijpbeurt van haar. Daarna gingen we in twee standjes neuken, waarvan missionaris het lekkerst was. Vervolgens gingen wij afronden.

Ik vind Elisa een lieve en sociale dame die alles er aan doet om je gelukkig te maken qua dienstverlening. Ik heb een prima adresje in de buurt erbij. Ik vroeg aan haar tot wanneer ze zou blijven, maar daar was ze nog niet zeker over. Ze zei dat ze misschien iets langer zou blijven.

Terug
Naar boven