Elisa - Antwerpen

guyke1970

Toogplakker
30 mei 2016
30
1
heb ook al verschillende keren bij haar ad stilgestaan , weet niet wat ik ervan verwachten moet

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Ik heb hen een paar weken geleden bezocht. Ik werd ontvangen door vriendelijke mensen, en gewoon eerst een rustig praatje en dan rustig opbouwen.
Ze was wel sexy gekleed met een mini jurkje waaronder ze geen slipje droeg.
Ik heb haar dus samen met haar man of vriend eerst wat op temperatuur gebracht.
Ik had niet vermeld of ik zonder of met wilde, ik had dat aan de telefoon met hem even besproken, en dat gingen ze wel bekijken dan.
Op zeker moment ging ze gewoon op handen en knieën voor mij zitten, dus blijkbaar was het geen probleem om haar bare te nemen.
Ben lekker klaar gekomen in haar.
Wat ik wel een minpunt vond is dat ze een handdoek ging halen in de badkamer, haar er even mee proper wrijfde en die handdoek ook aan mij doorgaf.
Dus geen vraag of ik me even in de badkamer wat wilde opfrissen.
Daarna even rusten nog wat praten, en na een tijdje begon ik haar terug rustig te strelen.
Dat liet ze doen, maar ze had blijkbaar geen zin om verder te gaan.
Nu het was al laat, na middernacht en het was in die snikhete periode....
Dan maar even daarna afscheid genomen.
Ik denk niet dat ik terug ga alhoewel ze zeker haar best doet, ondertussen zijn de prijzen ook wat omhoog gegaan.
Want normaal gezien bezoek ik geen dames die adverteren dat ze bare gaan.
Ik laat me sowieso regelmatig testen, en heb me 2 weken daarna laten testen. Voor een betrouwbare HIV en Syfillis test was het te vroeg, maar mijn Chlamydia en Gonorroe testen waren negatief. Dus op dat vlak zit het goed (toen toch).
Over een maand laat ik me volledig testen, en laat hier wel iets weten. Maar ik vermoed dat dit wel goed zit.
Ook omdat ik nooit anale sex doe (ook niet met condoom).

Terug
Naar boven