Elina - Den Haag(Casa Cherda)

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Dat denk ik niet. GB's bij CC zijn met. Ik verwacht niet dat die kleine Layla zich zonder condoom vol laat spuiten. Zou wel geil zijn.

Laatst bewerkt:

Andreetje90

Toogplakker
1 mei 2022
62
46
Vandaag een 1 op 1 sessie gehad met Elina Flower. Ik heb gekozen voor 45 min €120 + €50 voor bare. Ze heeft mij lekker gepijpt en ik mocht het gaan filmen. Daarna heb ik haar nat gelikt. Vervolgens ben ik op haar gaan liggen en heb ik haar volgespoten. Mijn lul was nog hard voor 2e ronde. En toen ging ze op me zitten en daarna haar mond volgespoten. Daarna samen douchen. Heb ik nog op haar tieten mogen plassen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Bedankt voor de melding. Overweeg serieus een 1 op 1 date maar dan wel bare. Alleen; gaat het uitsluitend om 1 uurs dates of is 30 of 45 minuten ook mogelijk en wat zijn de kosten?

Morgen Casa Cherda maar even bellen voor meer info.

Henk1999

Toogplakker
25 mrt 2019
33
31
Bedankt voor de melding. Overweeg serieus een 1 op 1 date maar dan wel bare. Alleen; gaat het uitsluitend om 1 uurs dates of is 30 of 45 minuten ook mogelijk en wat zijn de kosten?

Morgen Casa Cherda maar even bellen voor meer info.
Extra kosten zijn € 50 voor bare. Kortere dates zijn mogelijk. Althans vorige keer dat zij er was wel.

Henk1999

Toogplakker
25 mrt 2019
33
31
Gisteren mij prima vermaakt met Elina. Eerst haar maar eens flink gebeft. Wat wordt zij nat en dan veel squirt drinken was een heerlijk begin. Vervolgens haar hard genomen. Helaas lukte anaal deze keer niet. Tweede ronde met over en weer veel spuitwerk. Kortom voor herhaling vatbaar. En dan wellicht met een ander er bij. Een DP staat zij letterlijk goed voor open.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ben daar 3x geweest met GB en bij geeneen was het bare. Een van de sessies was met sexi Suzi en zij gaf toen ook aan dat het altijd NMC was. NCZ zou alleen mogelijk zijn met test en in Duitsland. Maar het zou me niet verbazen als bij de 1:1 date het wel mogelijk is tegen wat extra contanten. Uiteraard te bespreken op de kamer.

peter-plezier

Toogplakker
7 feb 2022
69
34
Okay ja dan wachten we wel dat ze weer is naar België komt of idd in Duitsland haar dan weer is nemen. Bedankt voor je antwoord! :)

Terug
Naar boven