Elena - Genk

Bdbg

Snuffelaar
29 dec 2021
6
2
Ik ben deze vrouw deze avond gaan opzoeken, lieve dame van Letland, ik moet wel eerlijk zeggen, als plastic bewerkte vrouwen je afschuwt vooral vermijden dan! want er is nog weinig natuurlijk aan. Van tieten die wel heel goed gedaan zijn moet ik zeggen, mogelijk enkel push up. Maar lippen en gezicht is behoorlijk bewerkt tot in het lelijke vond ik persoonlijk. Wel behoorlijk geil ding en weet je wel klaar te krijgen voor wat plezier, ze is iets ouder dan ze zegt op redlight (44) tis eerder richting 50, maar dit zie je door al die bewerkingen niets van. 150€ betaald, was behoorlijk opgewonden gemaakt en schoot al snel m'n zaad in haar poesje. Grote pluspunt was dat zij zelf er nog geen genoeg van had dus wou mijn lul terug in haar poes voelen. Dus nog even blijven doorstoten tot menne vriend in slaap was gevalle. GFE was ook inorde, al vind ik de tongkussen soms zo eigenaardig bij sommige vrouwen... dat was bij haar ook het geval. Maar het geilde me hard genoeg op. Ze zal niet lang meer aanwezig zijn, en je MOET haar eerst bellen ze reageerde ook niet op sms'en bij me, enkel na telefoon hebben we een afspraak kunnen boeken. Ze ontvangt momenteel in Hasselt. Ik hoop jullie er een plezier mee te hebben kunnen doen

mvg

Terug
Naar boven