Elena - Brussel

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Iemand ervaring mee?
Lekker lijf, ook leuk snoetje.
Tz, pzc, beffen standaard 100 voor 30 min.
Onze hobby 150 extra, inclusief interne donatie in mond of kutje. En je moet een test van max 1 maand voorleggen.
Ze doet me wat denken aan die Inaya uit Luik...
https://www.quartier-rouge.be/profil/elena-3381/

Bijlagen

• Schermafbeelding 2026-01-22 152513.jpg
    Schermafbeelding 2026-01-22 152513.jpg
    220,5 KB · Weergaven: 62

jonaszc

Toogplakker
13 nov 2023
78
41
Dat is schriftvervalsing en nog eens oplichting naar de dame toe, en jij zet dit hier zonder boe of ba op dit forum? 🤮

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Gezien er niemand met een recensie reageerde op mijn "Heeft iemand ervaring met deze" besloot ik haar zelf eens te gaan testen.
Woensdagavond vlot een afspraak gemaakt en de diensten afgesproken.
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/elena-gfe-3.html
Heel de straat ligt momenteel open gebroken en dus moet je in de omliggende straten parking zoeken wat niet makkelijk was vanwege de verhoogde parkeerdruk.
Eens aan de deur gekomen stond er nog een jonge man voor de deur, terwijl het mijn uur van afspraak was ... Ik stuurde nog een bericht is dit jouw klant en kreeg als antwoord neen maar moest even wachten want ze moest zich noch klaarmaken (terwijl ze al een uur wist dat ik op weg was en het uur van aankomst exact dat van de afspraak was. Gelukkig had de gozer gekozen voor een vluggertje en stond hij na minder dan een kwartier weer buiten. 5 minuutjes erna ging de deur open en mocht ik Elena volgen naar de tweede verdieping. Intussen stond er al een nieuwe te wachten op het voetpad die ook ijverig begon te tokkelen als ik naar binnen ging.
Nu over Elena zelf, mooi slank lichaam met heel mooi volle borsten. Haar gezicht is minder en ze heeft veel te grote opzichtige nep wimpers aan wat het er niet beter op maakt. Op beide armen en buik heeft ze helaas littekens van zelfmutilatie en ook haar rechter been heeft een heel grote bizarre gemarmerde rodere vlek.
Elena is geboren in België met Oost-Europese roots (19 effectief sinds december '25) en praat enkel Frans (niets anders!!!)
Na de wensen overlopen te hebben begonnen we er aan, tongzoenen was heel lekker, ze doet aardig mee, ook het pijpen was aangenaam en zonder handen zoals ik het graag heb, alleen wat kort en dan wou ze gaan aftrekken maar dat is niet mijn ding dus koos ik maar om haar te neuken.
Optioneel is zonder condoom mogelijk maar daar vraagt ze 150€ extra voor dus koos ik toch maar voor het rubber.
Het neuken is niet haar beste punt, ze ligt er maar wat bij en doet geen interactie. Bovendien houd ze haar ogen gesloten. Ik vroeg om mij aan te kijken maar ze meldde dat ze niet graag kijkt naar wie haar aan het neuken is.
Het was dus een beetje zoals liggen pompen op een opblaaspop. Ze laat je wel netjes de tijd vol maken (ze had een timer opgezet bij de start). Ik vroeg nog om klaar te komen in haar mond maar dat was ook weer extra en dus loste ik mijn warme pap in het hoesje.
Klein wasje achteraf was mogelijk en ik kreeg een verse handdoek.
In bijlage screenprint van haar profiel en een foto die ze via WA stuurde.
Besluit: vriendelijke, knappe dame, fijn tz en pzc maar belabberd neuken. Prijs: 100€/30min nmc. Ik denk niet dat ik terug ga en al zeker niet voor nzc aan 250€/30min waarbij je ook nog moet klaarkomen op haar lichaam en niet intern.

Bijlagen

• Elena RL.jpg
    Elena RL.jpg
    213,8 KB · Weergaven: 380
  • Elena.JPG
    Elena.JPG
    863,6 KB · Weergaven: 381

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Nog vergeten melden, ik wou haar een bef beurt geven (mijn sterkste punt al zeg ik het zelf) maar zodra je op de juiste plek komt trekt ze zich terug onder het mom dat het kietelt, gewoon jammer want had haar wel graag klaar gebeft wat zeker makkelijk was gelukt mocht ze het toelaten.
Bij het neuken voorziet ze haar doos overdadig van glijmiddel wat ik qua gevoel niet zo aangenaam vond.

Terug
Naar boven