Elena, Achterdam 11K2

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Lees dit topic maar door al 5 jaar bare bij deze dame.. Nu is ze boos op me sins een paar weken,ben er ook al een paar weken niet geweest op de achterdam.. Zal eerdaags eens kijken bij der..

indomen

Toogplakker
3 jul 2020
129
51
Waarom is ze boos dan moet wel zeggen ze zag er minder goed uit. Veel pukkels op der gezicht

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Lees maar terug. Zal ook wel stress wezen hoor, laatste keer had ze ook niet zo heel veel make-up op hoor vond ik..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Elena is al zeker 3 dagen weg..
DE dame die er nu zit zit er al 3 dagen zei ze mij ,, geen bare trouwens..

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
DInsdagmiddag 27e nog bij haar geweest, had geen plannen om weg te gaan voor vakantie of zo. Zei ze. Maar ja....

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Oke een paar dagen vrij kan natuurlijk ook he..
Meestal gaat ze altijd rond de 30evan november naar familie terug..
Kan nu ook eerder de dames uit Alkmaar kregen een vergoeding van de gemeente voor de corona volgens mij wat een dame tegen mij zij was dat bijna 3000€ bij elkaar.. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Jazeker.. als ze nog boos is op mijn houd het bij mij op met haar..! Dan mist ze een goeie klant.. amen🙏 :lol:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Ze keek nog stroef naar me dus dat is klaar.. ze mist nu een vaste klant die er behoorlijk vaak kwam.. :lol:
Ze heeft er wel een paar kilootje bij gekregen zo te zien,, maar dat neukt ze der wel weer af!! Amen 🙏 Sucsex.. ;)

Blunder

Snuffelaar
30 nov 2019
23
1
Gistermiddag liep ik langs de achterdam en zag haar staan. Ik vroeg haar om alle ZC te doen, maar dat wilde ze niet. Herkende ze me niet meer dan?
Nee dat doe ik niet meer was haar antwoord..
Omdat ik begrijp dat ze weer een beetje moet weten met wie ze te maken heeft, ben ik toch naar binnen geglipt en heb pzc en nmc gedaan. Lekker lang, uitgebreid.

Jammer dat ze (nu) niet zc wilde, maar blij dat ze er weer is. Zuigen kan ze heerlijk en lekker lang, haar poesje was als vanouds..

Nu maar hopen dat ze weer afstapt van haar geloof om alleen mc te doen

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Blunder zei:
Ik vroeg haar om alle ZC te doen, maar dat wilde ze niet. Herkende ze me niet meer dan?
Nee dat doe ik niet meer was haar antwoord..
Nu maar hopen dat ze weer afstapt van haar geloof om alleen mc te doen
O dat komt vast wel weer...
Maar sinds de een of andere klojo op Hookers er lol in heeft om te vragen of de bare dames er al weer zijn (paar namen) en het heeft over BareElena zal het wel even duren eer ze dat weer wil weten....

Terug
Naar boven