Elena, Achterdam 11K2

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Eergisteren ook al donker.. Gordijnen waren toen dicht ,kon dus ook niet zien of der spullen er nog stonden..
Paar weken terug had ze ook een paar dagen vrij.. ;) hou het wel even in de gaten.!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vandaag was ze der weer ,,even een paar dagen vrij denk ik. (Heb het niet gevraagd )
Gewoon weer top! Lekker geneukt ik kon er goed diep in en lekker vol gespoten..
Ik hoorde een keer in de straat dat er werd gesproken over anaal bij Elena ,maar bij mij zei ze echt nee nooit doe ik niet met een vies gezicht! ;)

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Gister weer bij haar geweest. Wat heeft ze toch een lekker lichaam, vooral hele mooie tieten en een mooi poesje.

In doggy volgespoten. Wat een mooi uitzicht. Ondanks de afwerksex was het weer lekker.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Elena vandaag voorzien van een verse lading zaad..
Ze stond vandaag echt te lonken naar me,ze zag me al van ver aan lopen dus dat kon niet missen!
Pzc was echt goed vandaag ,de sex was ook goed lekker afgemaakt in doggy goed hardt maar ze kan het hebben..! ;)
Beetje afwerkplek maar blijft echt goed!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Elena vanavond weer vol gespoten ,,lekker diep in doggy..
Wat heeft ze toch een lekker zacht lichaam heerlijk om te neuken..!

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
bare raider zei:
Elena vanavond weer vol gespo :lol: ten ,,lekker diep in doggy..
Wat heeft ze toch een lekker zacht lichaam heerlijk om te neuken..!

Volgensmij neuk je haar om de twee dagen .
Pohh wat zal dat wel per maand kosten ?
:D :lol: :lol:

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ja het valt dan nog mee hoor soms elke week soms niet ,,betaal ook niet aldoor de volle mep hoor.. Deze week kost bijna alles ja :lol:
Het blijft ook lekker om deze meid teneuken en te mogen volspuiten.. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
A jammer vandaag ze was aldoor bezet vandaag ,,heb me laten verleiden door iemand anders..
Volgende keer beter.. Iemand wel succes gehad bij der dit weekend..? ;)

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
bare raider zei:
A jammer vandaag ze was aldoor bezet vandaag ,,heb me laten verleiden door iemand anders..
Volgende keer beter.. Iemand wel succes gehad bij der dit weekend..? ;)

Ja soms is ze echt bezet .
Maare bij wie was je dan geweest en ook bare ?

mrpurmerend

Toogplakker
17 mrt 2020
65
134
Ik neuk deze dame al jaren maar met condoom...ik wist niet dat ze bare deed. Vandaag naar binnen, zeer uitbundig begroet. Zo voorzichtig als mogelijk gevraagd naar extra mogelijkheden. Resultaat was geschreeuw en ik zou haar tijd verspillen. Maar met staart tussen de benen vertrokken.

mrpurmerend

Toogplakker
17 mrt 2020
65
134
Ja zonder sex. Zij ziet mij ook nooit meer terug. Ik bedoel dan kan ze nog zulke goede reviews hebben. De reactie maar mijn voorzichtige vragen was zwaar over de top. Deur werd achter me dichtgesmeten. Andere dames die in deurpost stonden moesten lachen. Die zullen dit tafareel vast vaker gezien hebben

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Het zal zo zijn maar ik kan het me bijna niet voorstellen. De eerste keer dat ik bij haar was vroeg ze wat ik lekker vond. Ik dus pzc en nzc. Je zag haar heel bedenkelijk kijken, duurde zo'n 10 sec, beetje awkward, maar blijkbaar kwam ik door de keuring. Daarna nog een of twee keer door haar binnen gelokt, ze wist precies nog mijn wensen. Altijd poeslief. Ze heeft een goed geheugen. Ik vrees dat je het ook niet meer hoeft te proberen maar dat was je toch al niet van plan. Misschien had ze haar dag niet ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Dan denk ik dat ik dat heb gehoord ,,ik hoorde een deur echt hardt dicht gesmeten worden op de achterdam. Ik liep bij de spar door de straat liep met nog iemand..
Als ik er nu aan terug denk was dat een behoorlijke knal! Zitten toch sterke ramen in die deuren ,,bij je thuis lag ie er allang uit!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
zorgen om die corona denk zorgen om d'r familie,kind ,klandizie is wat terug gelopen na de lockdown in de straat.Ze is toe aan vakantie volgens mij!!
Ze is ook boos op mij. 2weken terug
wachten ik telang op zondagavond aan het begin van de straat ,,dat vond mevrouw niet zo leuk.. Iedereen staat te wachten en toekijken in die straat!! Zie ik altijd,, nu werd ze boos op mij dat ik dat ook deed ,, hadnet mijn zaad verschoten ik dacht wacht effe en dan geef ik mevrouw nog een creampie..! Mooi niet dus..
Mocht die maandag wel naar binnen om te praten met haar enzo,, ga van de week wel weer eens met haar praten..
Vreemd hoor kom er al sins de eerste week dat ze der zit... :lol

indomen

Toogplakker
3 jul 2020
129
51
Elena gister avond bezocht. Lekker zonder condoom laten pijpen lekker haar mondje geneukt. Daarna missio en doggy snoeihard genomen. En soms tijden bare neuken soms mn pik uit der kut en weer in der mond. Lekker in der mond gespoten.alleen jammer dat het volledige lading naar de wasbak gaat. Ik zie het liever uit haar mond lopen en dat ze met mn sperma speelt.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Dan moet je dat buiten hebben kunnen horen als je der snoeihard neukt in doggy.
Je kan dat altijd goed horen .
Heb al eens op nr13k1 die kamer zit aan Elena's kamer vast zit iemand geneukt tijdens het pijpen ,,werd Elena toen echt snoeihard geneukt net of je der bij was zo goed kon je alles horen!
Die dame moest ook al lachen ,,ze zei al dit gaat de hele dag door..! :lol:
Ze kan het dus makkelijk hebben zo te horen.. ;)
,,is alweer dik een jaar terug trouwens..!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
indomen zei:
Elena gister avond bezocht. Lekker zonder condoom laten pijpen lekker haar mondje geneukt. Daarna missio en doggy snoeihard genomen. En soms tijden bare neuken soms mn pik uit der kut en weer in der mond. Lekker in der mond gespoten.alleen jammer dat het volledige lading naar de wasbak gaat. Ik zie het liever uit haar mond lopen en dat ze met mn sperma speelt.

Ik heb het haar nog nooit gevraagd maar voor een extraje zal ze het dan ook doorslikken als je in der mondje klaarkom..?

indomen

Toogplakker
3 jul 2020
129
51
Heb haar keihard genomen ze kreunde het lekker eruit en der hele kut was nat. Voelde het met missio op mn buik lekker en mn hele lul was nat. Heb dat ook nog nooit gevraagd of ze slikt

Terug
Naar boven