Elena, Achterdam 11K2

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Op girlsreview zeggen ze dat ze het niet meer bare doet.
Of dat waar is weet ik niet!
Ik kom er niet meer maar laat graag weten dat ze der weer is..

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
zie enkele posts hierboven.
Ik ben begin november toch nog maar eens even bij haar geweest, om ook eens te voelen hoe het is om in haar móndje klaar te komen. En natuurlijk om eens te kijken of er kans was dat ze haar standpunt inmiddels weer wat verzacht had. Met dat klaarpijpen was niets mis, en het blijft een mooie en lekkere meid met perfecte borsten puur natuur en een leker poesje om te beffen.
Maar ze waarschuwde me al aan de deur nogmaals dat NZC niet meer kon.

Kan zijn dat ze inmiddels weer gelouterd is, en het blijft natuurlijk opvallend dat collega Underkoffer er wel nog een keer bloot in mocht. Dus je weet maar nooit. Maar ik zou er niet teveel op rekenen. En voor een bevredigend gebruik van mijn benzine, als ik van ver zou moeten komen, me alvast instellen op pzc en/of nmc bij haar of bij een van de andere dames. Want -bij mijn weten- is er geen enkele andere dame in Alkmaar over die zich zonder jasje laat nemen en vullen. Of het zijn héél goed bewaarde geheimen natuurlijk.
O ja toch misschien één nieuwe dame, zie post van Blunder onder Alkmaar Algemeen.

En o ja: ik weet niet of het steeds zo is, maar afgelopen dinsdag en woensdag was het om 20:00 al donker op Elena's kamer, terwijl ze in elk geval dinsdag wel om 17:30 aanwezig was.

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Helaas is nzc niet meer mogelijk bij elena.
Ben vorig weer geweest . Was helaas neuken met condoom.
Was overigens wel lekker.

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Het weekend langs geweest, pijpen zonder doet ze wel wat snel zonder veel gevoel. Mja de enige die dat nog doet van de acceptabele vrouwen daar.
Ze houd er niet van dat iedereen haar bij de deur vraagt of het zonder kan, daarom doet ze het niet meer.

Na een paar minuten pijpen ging ze er tot mijn verbazing zomaar opzitten.
Do Not Tell anyone.!

(over writing hadden we het niet :lol:)

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Door dit wereldkundig te maken, maak je het voor Elena straks moeilijk tot onmogelijk (als ze weer al die erom vragende lezers aan haar voordeur krijgt) om dit te continueren, vrees ik.

En wat een idioot argument dat ik hier meermaals lees: don't tell is niet: niemand mondeling inlichten maar: maak niet bekend. Er is ook nog zoiets als respect voor Elena en haar professionele wensen.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Beetje zinloze vermaning van L683. Dit forum bestaat voor een belangrijk deel bij gratie van het feit dat er gegevens worden uitgewisseld over dames die wel bare neuken maar het voor de buitenwereld niet willen weten. L683 geeft elders zelf aan dat hij dat beschouwt als welkome informatie voor zijn keuzes, in de zin dat hij dan voorzichtig moet zijn bij die dames aangezien hij nadrukkelijk niet bare neukt.

Dat raamdames bare met je neuken -meestal maar niet altijd tegen meerprijs- en je daarbij op het hart drukken het niet verder te vertellen, is een wijdverbreid verschijnsel, bekend bij zowat alle bare-neukers. Al is het maar om je het idee te geven dat je een uitzonderingspositie bij haar hebt, als klantenbinding. En natuurlijk de vrees voor collega's. Ook al vaker meegemaakt bij dames die -getuige de berichten hier en zelfs op Hookers- al vanaf het begin van hun carrière de consequente toepassing van het rubber hebben ingewisseld voor het consequent openen van de verpakking en ongebruikt in de vuilnisbak gooien van de inhoud, liefst nog voor de daad, om het straks niet te vergeten.
Toen ik terugmeldde aan een van die dames (waarover hier al vele pagina's waren volgeschreven over vele jaren) dat iemand er op Hookers over had geschreven haalde ze haar schouders op en zei dat dat ook wel gunstig kon zijn. (terwijl ik de gast nota bene had gePMd dat het niet handig was).

Met dat soort ervaringen is begrijpelijk dat Dieperin zo'n -dus in zijn soort nogal bekend- verzoek van Elena- niet al te serieus neemt, en er op speelse manier de draak mee steekt.
Overigens zou je in de toelichting van Elena ook nog kunnen lezen dat ze er vooral moeite mee heeft dat mensen er aan de déur over beginnen, wat inderdaad niet erg handig is gelet op de buren.

Diezelfde Elena had overigens een paar jaar terug een uitstekende omerta weten te bewerkstelligen; toen toch iemand uit de school klapte bleek dat van de bezoekers van de Achterdam die hier schrijven misschien wel de helft haar al lange tijd als vast bare-adresje hadden.
Mogelijk dat Dieperin dat ook in zijn achterhoofd had...

Overigens heb ik zelf wel altijd verschil gemaakt tussen melden op Hookers (niet) en op NZC (wel, zij het met terughoudendheid als ik de eerste zou zijn, wat in de praktijk eigenlijk nooit het geval is geweest. Dacht ik een keer de eerste te zijn dan bleek een ander er hier toch al over verteld te hebben... ). Verschil omdat Hookers en ook wel GR een veel groter bereik hebben, waaronder ook veel lezers die nzc afwijzen. Zodat het klanten kan kosten, en daarnaast is het aannemelijker dat exploitanten daar meelezen. Op dit onderscheid is vast af te dingen, maar voor mezelf houd ik dat aan.

Maar ingeval van dames die er bekend om stonden dat ze bare deden, dan ophouden en het dan toch weer gaan doen ("you are the only one") of er wellicht nooit echt mee gestopt zijn: geen enkele moeite als dat hier gemeld wordt....

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Elke beargumenteerde mening wordt gerespecteerd. Dank voor de uitgebreide analyse.

Overigens: de "tactiek" van Elena zou kunnen zijn dat ze aan de deur "nee" verkoopt wat betreft het "het diepe ingaan zonder beveiliging" en voor wie dan desondanks voor haar kiest - met als belofte alleen fellatio zonder - zich tòch nog ruimer "openstelt".

Dit is geen feit, geen mening maar een veronderstelling.

Maar dat ze allerlei gevraag aan de deur (zeker het type: maar bij hem / gisteren/ enzovoorts kon het wèl) verafschuwt, dat lijkt me een feit.

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Haar gegroet en naar binnen
Eerste wat ze zei was, weet je dat intiem zonder niet meer mogelijk is
I knikte en ging mee akkoord, zij pijpte meer eentonig dan voorheen en het zoenen van vroeger bleef ook uit
Of ik zonder mocht neuken, helaas niet, met als resultaat dat ik niet klaarkwam
Zij vroeg nog of het door haar kwam en wilde verder pijpen, ik zei ligt niet baan jou en dat het goed was
Gewassen, over koetjes en kalfjes gesproken en afscheid genomen

Terug
Naar boven