Elena, Achterdam 11K2

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Vandaag aanwezig hoor. Wel in de rechter kamer, ik dacht voorheen meestal in de linker van nr 11. Ook vorige week in de rechter. Maar dat is volgens mij ook 11K2 zoals in het onderwerp staat...

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Heb mijn wandelschoenen onder een dik laag stof weer tevoorschijn gehaald.
Helaas moet ik ook meedelen dat zij bij mij ook niet meer bare doet.
Nog steeds pzc.

mrpurmerend

Toogplakker
17 mrt 2020
65
134
Was vandaag weer eens in Alkmaar. Elena sprak me vrolijknaan...herinnerde haar er aan dat ze vorige keer dat ik haar sprak de deur voor mijn neus dichtgooide. Haar gezicht vertrok en de deur ging nu ook dicht. Alleen wat rustiger.
Maar man man man wat ziet haar gezicht eruit.
Vol met puistjes en onevenheden. Ik zou haar nu niet eens gratis meer doen.
Ik schrok er echt van....hoop dat ze niet iets onder de leden heeft. Iemand anders haar recent bekeken?

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Jup ik ja.. en wat je zegt klopt ze zag er slecht uit.. muchien wel een hoop stress hoor jaren terug had ze daar ook last van. Toen zag je dat ook goed aan haar gezicht..!
Als ze geen bare meer doet gaat ze het rustig krijgen wat ik al zie ze is nu niet vaak bezet vroeger alleen maar bezet..

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Van de week, weer een bezoekje gebracht in Alkmaar
Elena herkende mij nog, ff aan de deur gevraagd of nzc nog mogelijk was, ik moest eerst ff binnen komen, om een antwoordt te krijgen, en het kon gewoon, dus afgesproken het rustig aan te doen, kosten waren € 70,00
En haar gezicht is zeker minder geworden, maar haar lichaam nog steeds heerlijk.
of nzc mogelijk omdat het misschien minder druk was bij haar, dat weet ik natuurlijk niet.
Maar ik zal zeker nog wel eens naar Alkmaar afreizen.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Hmmm helaas deel ik de ervaring van Underkoffer niet.... Vanavond maar eens bij haar langs gegaan, vriendelijk verwelkomd, maar zodra de deur dicht was vroeg ze niet minder vriendelijk of ik toch wel wist dat zonder condoom niet meer mogelijk was. Ik veinsde wat verrassing en wat teleurstelling, waarop ze aangaf dat pijpen zonder wel kon, maar geen neuken zonder. Ik vroeg nog even of ze het echt zeker wist -in de hoop dat er misschien alsnog een prijsvoorstelletje volgde: toen ze na de eerste Coronagolf weer begon vorig jaar liep dat ook zo'n beetje zo hoewel ze toen niet zei dat NZC helemaal niet kon maar dat het voor de oude prijs niet meer kon. De nieuwe prijs bleek toen wel onderhandelbaar.
Maar goed, nu dus geen bijdraaien. Ik zei dat dan jammer was, maar kennelijk dacht ze dat ik dan toch wel wilde blijven, dus ik moest haar teleurstellen. Ik geef ook helemaal niet zoveel om pzc ipv pmc. Haar gezegd dat als ze ooit van gedachten veranderde ze me dat zou laten weten. Hoewel het misschien wel zo klinkt bedoelde ik dat nIet onvriendelijk; ik heb daar wel eens succes mee gehad voor andere wensen bij andere dames en in elk geval maakt het het makkelijker om nog eens vragend te kijken als het laat en weinig druk is.

Ik vond het trouwens allemaal nogal meevallen met haar gezicht en zo, maar misschien is het eerder veel erger geweest. Ze is beslist nog steeds erg aantrekkelijk. Het zou goed uitgekomen zijn haar te bezoeken nu de andere bare dame die over is (bij mijn weten de enige) een tijdje afwezig is. Als die er weer is heeft die weer sterk mijn voorkeur, zo vaak geweest, het voelt bijna als overspel om in plaats van haar naar een andere dame te gaan als ze wel beschikbaar is. (Gelukkig zou ik voor trouwe echtgenoot toch al niet in de wieg gelegd zijn en weet ik dit soort overspelgevoelens snel van iets bedenkelijks in iets spannends om te zetten :lol:).

Misschien is Elena nu veel selectiever; aan de prijs zal het niet liggen want ik betaalde sinds Corona hetzelfde als Underkoffer. Of ze zat dringend in geldnood toen hij kwam -maar ze weet dan ook dat ze het hem een volgende keer ook vrijwel niet kan weigeren. Hoe dan ook, als ze het met enkele klanten toch nog wel doet zullen dat er langzamerhand wel weer meer worden.

Groet,
69

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Dat bied mogelijkheden, ze vertelde mij dat ze heel boos zou worden als ikhet nog eens ter sprake breng :mrgreen:

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Weet je of ze nog bare doet ?
Scheelt mij een rit naar alkmaar. Vanuit oosten van het land

Terug
Naar boven