Elana - Rotterdam

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Werkt voor een mannelijke planner/pimp. Beter niet bezoeken. Zelfde geld voor Sonya in Rotterdam.

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Ik heb er al genoeg bezocht zonder. Je moet die mannen niet willen steunen. Ik heb liever vrouwen die uit eigen beweging hier heen gaan, ookal is het maar om geld te harken. Ook wat betreft het maken van je afspraak, al je wensen die je bespreekt komen niet aan bij de dame zelf, maar die man, dus dan kom je er op de afspraak pas achter dat het toch niet kan.

Ik doe er in ieder geval niet aan mee. Ik houd niet van uitbuiting.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Alsof je vantevoren weet of er iemand tussen zit of niet. Als het een goeie is dan weet je dat echt niet hoor.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Deze werkt alleen 's avonds. Heb 2x een afspraak met haar proberen te maken en beide keren reageerde ze pas na 19:00

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Ik heb audio berichten gehad toen ik dus een afspraak bij zowel elektra/elana als Sonya probeerde te maken. Gelijk helemaal boos "you message all the girls but you never come, I will report you to kinky and put you on blacklist" terwijl ik iemand probeer te zoeken voor donderdag. Geen idee of ik audio kan delen.

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
De stem van de man. In een Slavische taal, niet Roemeens. En daarna in engels. Hij was boos dat ik met twee van zijn profielen tegelijk zat te appen. Nu duidelijker?

Bijlagen

• Screenshot_20240730-121620.png
    Screenshot_20240730-121620.png
    705,6 KB · Weergaven: 252

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
haha hij is van 'security', is geen pimp. Duhhh
Deze Elektra is trouwens dezelfde als https://www.kinky.nl/advertenties/3416137-kamelia
Beiden hebben dezelfde WA profielfoto. Dat is waarschijnlijk waarom die gast zei dat je met meerdere aan het appen was. Als ze meerdere advertenties onder verschillende namen heeft dan ga je dat krijgen ;)

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Ik heb daar zo'n vreselijke teringhekel aan die security pooiers.
Bij vele meiden op Kinky heb ik trouwens het idee dat je gewoon met een kerel aan het praten bent op Whatsapp. Heb dit ook wel al een paar keer meegemaakt.
Maak ze maar eens boos dan vallen ze uit hun rol en gaan ze je bellen en bedreigen.. dan blijkt dus meestal snel dat het een kerel is.
Hele kwalijke zaak dit soort dingen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als je de planner op whatsapp treft dan is dat uiteraard een kerel, heb zelden een dame als
planner meegemaakt, bij Chinese dames soms wel trouwens.
Wat is er zo kwalijk aan een kerel als planner?
Die is meestal haar "vriend" ofwel pooier/uitbater enz.
Zo werkt dat nu éénmaal, dames doen dit ook niet voor de lol, hebben gewoon hard geld nodig.
En daar profiteren meerdere lui van mee, dus voor henzelf blijft slechts een deel over.
Weet van Chinese dames dat er soms maar de helft voor dame zelf is, de rest afdragen voor
bemiddeling, huur huis, advertentie online zetten enz.
Dat zal bij Oostblok dames niet veel anders zijn. Vriendje koopt mooie auto, dame ligt op haar rug.

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Ik heb daar een tering hekel aan. Ik betaal voor de dame, niet voor een of andere vent. En als die vent dan ook nog van meerdere meiden het geld in zn zak steek, dan heb hij een dikke portemonnee terwijl die meiden met een wrang gevoel hun werk doen. Bovendien weet je nooit zeker of ze het niet tegen haar wil doet als zo een vent alles regelt. Ik ga liever naar iemand die zelf alle touwtjes in handen heeft.

Voormalig lid 37093

Toogplakker
16 apr 2023
49
19
Ja ik nu ook. Wil ver weg blijven van uitbuiting, mensenhandel en andere dwang. Helaas is de kans best groot bij dames die dit soort services aanbieden, van Verweggistan komen en ook nog eens vanuit een niet vergunde locatie opereren. Uiteraard zijn er uitzonderingen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zelfs als het zo lijkt of een dame zelf alles regelt is dat nog maar de vraag.
En ze zal toch echt bij iemand een soort schuld moeten aflossen.
Al is het maar voor hulp om werkplek te vinden, vervoer regelen, helpen met
Kinky advertentie enz.
Weinig dames die echt alles zelf doen hoor.
Zeker bij de jongere dames zeker niet.

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Wat betreft zelf dingen doen: Ik ben lang bij Sara in Breda geweest, een jonge Roemeense. Die deed toch echt alles zelf. Ze liet het soms op haar telefoon zien. Nare berichten die sommige mannen sturen, de fotos voor haar advertentie, en het omhoog plaatsen. Die had een soort vriendinnen groep die allemaal dit werk deden, waar ze dan mee overlegde als het om werkplekken ging. En de reden is niet schuld maar gewoon snel geld, haast niet anders dan dat een hoop mensen wel eens achter een bar gewerkt hebben, zo hebben een hoop meiden uit Roemenië wel eens als hoer gewerkt.

Wat betreft Elena: ik blijf er weg. Als ik weet dat het niet in de haak is heb ik er niets meer te zoeken. Meiden met pimps, drugsproblemen, of veel geldnood, daar kom ik niet.

Terug
Naar boven